Cutierabbit

Alla inlägg under november 2010

Av Amanda Lindmark - 15 november 2010 21:17

Hej!

Har varit i skolan i dag.....

Har haft fet ont i magen känndes som att jag skulle spy.

Men anars har jag det bra!  

Hej Då Bloggen!

Av Amanda Lindmark - 9 november 2010 21:08

Hej bloggen!Mår bra men är lite snorig ocg kall.....jag är kall för att jag var ute nyss och rulade ner för backar i snön med en kompis som heter Linnea  

Hej Då Bloggen!Amanda  

Av Amanda Lindmark - 4 november 2010 17:08

Hej bloggen!

Var fet kul i simhallen igår med min kompis linnea<3

har ått exem under ögat.

svider.........................  

Av Amanda Lindmark - 2 november 2010 22:00

                                                  
       

                                                  
Hej Bloggen!

                                          Vad kul det är att ha lov....  

                  Ska och bada imorgon med en kompis i huddingehallen...    

                                                  
Hej Då Bloggen!  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards