Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

hej

Av Amanda Lindmark - 31 december 2010 12:00

hej bloggen


tyvär så har jag inte orkat skriva  och lägga in dagens sötnos!

men här kommer dagens sötnos


  


  


kezo,mozart och maizan!<3


och jag kollar på cheetah girls

     men hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 30 december 2010 19:55

HEJ   


HEJ DÅ   


  

Av Amanda Lindmark - 29 december 2010 22:31

stackars Kezo! Han har varit hos veterinären och blivit rakad för att dom skulle operera hans infektion,han har ett rör inopererat och en strut.Han kastrerades också.

Nu är det synd om honom!


    hej då bloggen.  

Av Amanda Lindmark - 29 december 2010 14:18

   hej

här kommer bilder på vad jag fick i julklapp


  

1:kalender 2011.2:lösögonfransar.3:frida tidning:4:frida kalender 2011

1:2 akar med pärlor":låda med masa oika grejer

1:2nagelack (lila & svrt)2:6 läpglans3:sudd (katter)4:1 armband med läppglans


1:1 teckningsbok(man målar i den)2:frida tjejbok3:farsta centrum kort(800 kr)

   

1:shrek 4  2:toy story 3 3:som hund och katt 4:troltider

                                     kitty galores ämnd


 


2 byxor!

  1 tröja från H&M

1 tröja från H&M


HEJ DÅ BLOGGEN SKRIVER MER I KVÄLL     

nu

Av Amanda Lindmark - 29 december 2010 14:08

hej

från och med nu .när jag har skrivit ett inlägg så lägger jag in en sån här efter varje inlägg

så här kommer det se ut jag har 3 oika så det kommer vara olika


   


och så serdet ut 

men hej då

  

Av Amanda Lindmark - 29 december 2010 13:42

hej bloggen

 ska till veterinären med min katt och min katt

ska dra nu hej då

Av Amanda Lindmark - 29 december 2010 11:38

hej bloggen

här kommer resten av avsnitten hotell gyllene knorren




men hej då bloggen senare i dag läger jag in vad jag fick i julklapp

Av Amanda Lindmark - 28 december 2010 23:24

hej bloggen

sitter och chattar

med min kompis linnea

  

mn ska ta min medecin om en stund


men ska fortsäta

men skriver mer i morgon

hej då

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards