Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 9 december 2010 22:05

hej bloggen!

mår bra ska gå till skolan i morgon!

bbbbbboooooooorrrrriiiinnnnggggg.......

jag  ska baka pepperkakshus hoss min faster den 18-19 december!

ska snart gå och lägga mig!<3

hej då

Av Amanda Lindmark - 9 december 2010 11:45

hej bloggen !

förlåt att jag inte skrivit på länge.

men jag ska burga skriva mer nu.

är sjuk idag,var sjuk igår också.

så jag vet inte om jag ska gå till skolan i morgon.

och om ni vil fråga några frågor så bara fråg på,

för jag älskar frågor ni ställer till mig.

men hej då bloggen



     


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards