Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

hej

Av Amanda Lindmark - 28 december 2010 20:17

hej bloggen

var i farsta centrum  för en stund sen

och handlade 1 T-shirt,kam,graffiti nagelack och en tröja!

här kommer lite bilder....


            


blev jätte nöjd med det jag köpte

hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 28 december 2010 17:13

    


HEJ BLOGGEN!

DAGENS SÖT NOS ÄR MIN LILLA KANIN(KALLE)   

Av Amanda Lindmark - 28 december 2010 16:40

hej bloggen.....  

jag har varit hema i dag,

har kollat på tv!

ska äta nu hej då

mamma  ropar ppå mig


Av Amanda Lindmark - 27 december 2010 22:35

hej bloggen

mår lite bättre nu

var i haninge med min pappa i dag och köpte en morgonrock

på ginatricot

den är jätte mysig

men om typ en vecka lägger jag in bilder på vad jag fick i julklapp

men hej då boggen

eran: amanda och kalle


  


P.S


     

hej

Av Amanda Lindmark - 27 december 2010 14:09

hej bloggen

ska gå till en kompis nu

hej då  



Av Amanda Lindmark - 26 december 2010 10:18

har taggit en tablet i dag

men dagens sötnos är den här bilden


fin bild eller hur?

men hej då  

Av Amanda Lindmark - 25 december 2010 18:19

orkar inte skriva på 3 dgar typ

jag måste ta tableter

för har ont i halsen

men dagens sötnos

är min mamma och pappa

har ingrn bild på de

men hej då  

Av Amanda Lindmark - 24 december 2010 13:03

hej bloggen

här kommer lite bilder på mozart.kezo,kalle o mig



                    


men hej då

skriver mer sen  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards