Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 22 december 2010 21:40

här kommer 22 avsnitt av hotell gyllene knorren..
































lägger in resten av klippen efter julafton!

hej då  


Av Amanda Lindmark - 22 december 2010 21:36

skulle bara säga 

hej till alla mina läsare!men håller på med datan men hej då

skiver mer i morgon

Av Amanda Lindmark - 22 december 2010 16:03



  

Av Amanda Lindmark - 22 december 2010 15:36

hej  

hadde julavslutning idag!
vi sjöng,vi pratde och vi fick godis<3

men vill köpa en till klocka

en röd,men får inte för min pappa!

     

Av Amanda Lindmark - 22 december 2010 15:28

hej bloggen!

här kommer lite bilder på min HTC smart!

         


har satt på ett klistermärke  

hej då    

Av Amanda Lindmark - 21 december 2010 20:16

hej bloggen!

skrev ju för en stund sen att jag skulle köpa en klocka,

den klockan ska jag ha på avslutningen imorgon !

sen är det lov på torsdag sen är det julafton!

och jag köpte en klocka här kommer lite bilder!

jag köpte gul kocka.

      

jag kommer typ ha den varje dag

den är jätte fin!  

men hej då bloggen.  

Av Amanda Lindmark - 21 december 2010 14:52

hej bloggen¨

skulle bara berätta att jag och min pappa kanke ska åka till farsta centrum!

och köpa en klocka til mig

finns typ bara

1:Röd  

2:Orange

3:Gul

kvar i afären

komentera vilken färg jag ska köpa

som ni tycker  


så här ser klockorna ut

  




men hej då för en stund



Av Amanda Lindmark - 21 december 2010 14:43


     

Facebook äger man måste bara ha det!<3

hej då bloggen  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards