Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

hej

Av Amanda Lindmark - 21 december 2010 14:08

hej bloggen

har varit i skolan i dag  

har haft slöjd i skolan idag  



  


PEACE<3PEACE<3

 

ÄLSKAR PEACE<3

 

men skriver lite mer sen hej då<3


 

Av Amanda Lindmark - 20 december 2010 22:14

hej bloggen

kollar på Pensionärs jävlar med min pappa.


  

men ska snart gå och lägga mig  

  

Men hej då   

Av Amanda Lindmark - 20 december 2010 20:28

hej bloggen!

den här mobilen vill jag ha  

   IPHONE4<3


men ska få den här mobilen

   HTC SMART<3


för att jag sålde jultidningar i år!

och jag tog bort mina pengar och valde en mobil i stället<3

men skulle bara säga det.

hej då  

P.S.bakade  massa kaor i dag

Av Amanda Lindmark - 20 december 2010 18:58

Hej här kommer.........



     



Dagens sötnos är huddinge hallen jag rekomenderar att ni åker ditt nån gång!

Det är ett badhus,så ni vet!

Hej då bloggen för en stund.  

Hej

Av Amanda Lindmark - 20 december 2010 18:47

hej bloggen!

i dag efter jumpan i skolan, så slog en tjej mig med sina byxor.

och medans hon slog mig så skrattade hon och hennes kompis sa:

slå henne,slå henne och slå henne!  

men har lite ont i ögat efter det!

men håller på med mina läxor har typ 4st!

fett jobbigt!  

men ska baka kakor med min mamma när hon kommer hem om hon orkar!förstås!

men hej då


Av Amanda Lindmark - 20 december 2010 07:10

  !God Morgon!  

     Alla mina läsare.

Har för en stund sen duschade jag.

  

Ska gå till skolan kl:7,45-7,50

men ska kolla på fåret shaun.

och så kollade jag på (julkalendern hotell gyllene knorren)

jag tycker den är rätt bra !    

skriver mer när jag kommer hem mer!

men ska gå snart hej då   



Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 20:41

hej här kommer bilder på mina köttbullar och mina  marsipanfigurer.


som jag,mamma och pappa bakade!


   


men skriver mer i morgon

hej då

eran:amanda    

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 18:50

hej bloggen!


har presis bakat marsipanfigurer med min mamma och doppade de i choklad.

läger in bilder på de senare kanke<3

men ska baka egnaköttbullar med min pappa nu!

hej då.

  


eran:amanda


  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards