Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 15:17

hej här kommer lite bilder på grinchen jag kollade på grinchen i går!


    


men hej då bloggen


ERAN:Amanda<3


  

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 15:11

 

   

men hej då bloggen<3  

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 14:26

hej bloggen.

min katt kom he i natt  

helt blodig och sjuk..

han har typ varit i slagsmål  

men jag älskar han

här får ni en bild på honom


  starkars minlilla katt                          


men hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 14:10

Hej!

här kommer lite bilder på mitt pepparkakshus som jag och min mamma dekorerade.



     


men det är inte färdigt det ska bo tomtar på vårt pepparkakshus

men de flyttar in på julafton.

men hej då  

mat

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 12:26

hej i dag åt jag vofflor som min pappa gorde

men skulle bara säga det

hej då<3

Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 11:47

hej!  

jag och min kanin var ute i morse

jag skulle lägga in klipp men det funkade inte.

men hej då bloggen  

'

ERAN :Amanda<3


  




Av Amanda Lindmark - 19 december 2010 11:29

Hej bloggen!

jag såg grinchen i går fast jag kollade inte på hela.....

men den var jätte rolig tycker jag.

här kommer en musiksvideo från grinchen.....



men ska baka pepparkakshus nu, för jag bakade aldrig i går!

hej då bloggen


Av Amanda Lindmark - 18 december 2010 16:49

hej bloggen!

holler på att baka egen pizza nu.

ska ha annanas och bananer på min pizza!

 min katt är borta han gick igår kväll och han kom aldrig hem i dag

jag saknar han så!

han var min favorit katt!

men hej då!


här kommer en bild på min katt kezo som äe borta.


  


när han var liten!<3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards