Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 12 december 2010 17:49

Hej bloggen här kommer dagens sötnos

 

Och det är.......

 

 

  

 

KEZO  KEZO  KEZO  KEZO  KEZO  KEZO

MEN HEJ DÅ BLOGGEN

Av Amanda Lindmark - 12 december 2010 12:17

   hej
igår så åkte jag och linnea skriskor
och se på kvällen så kollade jag och linnea på
!sex and the city !
jag gck och la mig jätte sent.........
skulle ha gått ett lucia tåg idag men det blev
inställt.
men skriver lite mer senare
men hej då



  

Av Amanda Lindmark - 11 december 2010 14:28

Lyssna på den här låten den är så bra hittade den på www.youtube.se

och den heter   http://www.youtube.com/watch?v=GLoiGINltog

hej

Av Amanda Lindmark - 11 december 2010 13:36

skulle bara säga från och med nu kommer jag ha (DAGENS SÖTNOS)och

hedan efter så kommer att vara så!<3



SÅ HÄR KOMMER DAGENS SÖTNOS!

 

 

  

 

 

MIN SÖTA LILLA KANIN!<3

 

Av Amanda Lindmark - 11 december 2010 13:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Amanda Lindmark - 11 december 2010 11:49

Hej om ni  missade vem som blev

IDOL 2010s vinnare så kommer det här

och det är .......

 

 

             .....JAY SMITH.....

 

       

 

 

 

           

 

Av Amanda Lindmark - 10 december 2010 22:54

hej bloggen!
var i skolan i dag det var ganska kul.
och sen åkte jag till farsta centrum och handlade julklappar.
och sen har vi en fottbollsplan nära mig,så linnea och jag åkte skriskor.
och en kollade jag på idol och cirkus möller
och jay vann idol jag tyckte att minnha skulle vinna hon är bättre<3
men hej då bloggen  


Av Amanda Lindmark - 9 december 2010 22:16

hej ska bara visa en bild på ett pepparkakshus!<3



   hej då bloggen

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards