Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda Lindmark - 30 januari 2011 23:43

skulle visa en bild på min faster på ett annat inlägg

män här kommer en bild på min faster när hon sitter på en kamel,i mali

men hej då  

  

Av Amanda Lindmark - 30 januari 2011 23:37

  


komentera"jag är med och din bloggadress"och va med!

hej då  

Av Amanda Lindmark - 30 januari 2011 17:19

hej bloggen

i natt har jag sovit över hoss min gammelfaster


men kl 18.00 ska min pappa hämta mig!  

men vi ska snart gå ner och ta oss en  macka men när jag kommer hem så kanke jag skriver lite mer på bloggen

och visar lite bilder vad jag har fått av min faster

nät jag har varit här.

men  till lunch åt vi makaroner med ratatouille.

men hej svejs  bloggen  

  

Av Amanda Lindmark - 28 januari 2011 16:56

hejblogg

sorry att jag inte har skivit på några dagar men skriver nu

men om en stund ska jag typ åka och bada med min pappa noch min kompis som heter Jennifer  hon är jätte snäll tycker jag i jallafall men ska typ packa badkläder och det om vi ska åka dit men hej då

P.S ska åka till huddinge halklen och bada i såfall

  

  

Av Amanda Lindmark - 26 januari 2011 21:18

hej bloggen  

här kommer min familjs horoskop


  Kräftan är en duktig kock som älskar att laga mat.

Är av naturen omvårdande,beskyddande och lojal.

  Vågen är elegant och har dyr smak.Har tycke för allt vackert,men är också idealist och människovän.

  Tvillingarna har en sprulande personlighet.

 De blir lätt uttråkade och har därför många hobbys.

  Stenbocken är ambitös och tar livet på stort allvar.

Lite blyg men en lojal och pålitlig vän.

  Oxen är praktisk,händig och en charmfull person.

 Bekvämlighet och trygghet är viktigt för en oxe.


Ja där fik ni se vad min familj har för horoskop.

Men ska snart gå och lägga mig i min säng och kolla på (That's so Raven)


Av Amanda Lindmark - 22 januari 2011 23:54

hej ska snart gå och lägga mig

men ville länka en väns blogg hoppas ni gillar den  



http://linneafrolich.bloggplatsen.se/

 

    

 

ni måste följa den tycker jag för att det är en nära vän till mig som skriver den

men hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 21 januari 2011 21:06

hej bloggen

jag kollar på let's dance

och min pappa sitter brevid och äter chips  

men ska snart gå up på mitt rum och kolla  på

That's so Raven!  


men hej då bloggen

  


       Det är h2o som är veckans hiss just nu


       



och veckans diss är ödlor just nu!

men hej då min söta lilla blogg

Av Amanda Lindmark - 20 januari 2011 16:20

hej boggen har varit hemma dag

men kolla vilken fin kommentar någon har skickat


Kommentar till lite bilder
 
Ingen bild

Linnea

24 december 2010 13:27

fina bilder





och jag svarade

tack så klart

men hej då bloggen  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards