Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda Lindmark - 19 januari 2011 22:27

hej bloggen

ska gå upp och kolla på H2O på disney channel  


fast det slutar snart  

Rikki   

Bella(Hon är snyggast )


  Cleo(Hon är smart)  


Jag älskar värkligen bella hon är så vacker och har fin röst!  


men här kommer dagens sötnos



   


     


                                                  
     Bella                                Will  



men det är bellai h2o som är dagens sötnos och will i h2o!


 


   


dagens fulaste är ödlor de är så himla äckliga

P.S.utom en ödla som bodde på vår gård som hete kurre.Min pappa heter kurt men kallas för kurre skulle bara säja det!

Men hej då bloggen  Men ska sova nu!


Puss och Kram alla mina läsare


 

Av Amanda Lindmark - 18 januari 2011 15:10

hej bloggen!  

idag har jag varit hema för att jag är sjuk.

men sitter just nu och kollar på Sonnys Chans 

men hej då bloggen 

Av Amanda Lindmark - 16 januari 2011 12:31

hej bloggn igår så fyllde min mamma 49årså idag ska vi ha ett kalas<3men hej då måste ficksa till mig<3

Av Amanda Lindmark - 14 januari 2011 20:32

hej bloggen  


men här kommer några bra låtar

 

 




men hej då bloggen

P.S är ledsen at jag inte har skrivit på ett tag men har inte orkat   

Av Amanda Lindmark - 11 januari 2011 20:01

HEJ här kommer veckans HISS OCH DISS.

  

1:ONE PIECE JUMP IN!

2:WWW.FOKIS.SE HENNES BLOGG!

3:TVN OCH SIMPSON!

    

  


  


1:   JAY SMITH

2:RIHANNA (IDOL)

3:DISNEY  XD


Men när vi ändå häller på så kan jag väl fortsätta med dagens fulaste och dagens sötnos!

  

         


och


    



dagens sötnos är one piece jump in  och fokis blogg(www.fokis.se)


och dagens fulaste


  


   dagens fulaste är

cheetah girls one world  



men hejd å bloggen                       

Av Amanda Lindmark - 11 januari 2011 19:48

hej bloggen

det här vill jag köpa


  



men  har inte gort något i dag har barat varit i hemma!

men hej då<3

Av Amanda Lindmark - 10 januari 2011 22:08

ska gå och lägga mig i min säng nu hej då  

P.S ska kolla på tv  

Av Amanda Lindmark - 10 januari 2011 18:23

hej bloggen  


tills den 2011-01-17(i en vecka)

men från och med i dag tills på måndag

så får mina läsare fråga vad ni vill?

ska bli kul och se vad ni undrar,om mig!

men som sagt så har ni en vecka på er och fråga!

här kommer steg för steg hur ni gör!


1:Tryck på komentera!


2:Sen klickar du på komenter efter du har skrivit en fråga!


3:Sen efter det kan ni bara fortsätta att kolla på min blogg!


Men som sagt inga frågor är för duma eller för löjliga

men hej då bloggen  


  




Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards