Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda Lindmark - 9 januari 2011 17:45

hej bloggen

skulle bara skriva att jag har inget ting att göra  

hej då  

hej

Av Amanda Lindmark - 9 januari 2011 15:15

hej bloggen!!!!!!!!!!!



har just varit hemma hoss min kompis Linnea

www.linneafrolich.bloggplatsen.se

men ska kolla fortseta att kolla på simpson

  

 

 

men hej då bloggen 

 

Av Amanda Lindmark - 9 januari 2011 02:03

hej bloggen

kollade på en film med min kompis(linneafrolich.bloggplatsen.se) just(cheeta girls 2)********(8poäng)

men ska typ sova snart!

men var hund vakt idag åt alfonz och lizzy  

men hej då för en stund  

Av Amanda Lindmark - 7 januari 2011 15:40

                Hej skulle vilja länka Fokis blogg så

              

                  www.fokis.se

 

 

                  

 

 

Hej då bloggen!  

 

 

 

 

hej

Av Amanda Lindmark - 7 januari 2011 15:05

hej bloggen!  

förlåt för att jag  inte har skrivit på några dagar men har haft tid.

men skriver nu

i måndags var jag inne i stan och kolla på bio men min kompis

Linnea(www.linneafrolich.bloggplatsen.se)

vi kollade på MegaMind

   den var jätte rolig!?den får ********(8)poäng

och vi köpte biljetterns en timme förtidigt.och så köpte vi samtidit popcorn och chips

drikor!och sen när vi var färdiga för bion så var dxet en timme kvar tills fimen börja!

så vi fick sitta och vänta!vi såg den i  3D!

men efter filmen gick vi och kollade i affärer!

sen gick vi till tåget och åkte hem!

och i onsdag åkte jag till farsta centrum!

jag handlade vattenflaska till kaninen,tuggpinnar till kaninen,tunnel till kaninen,svarta pärlor och m.m

och sen åte jag hem

sen har jag varit hema typ resten av vecken

och på måndag börjar skolan igen da!

men var och handlade för en timme sen

vi handlade på W:illys!

men hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 4 januari 2011 12:04

hej!  

sory...

att jag inte har skrivit typ på 3dagar.

vårt internet har inte funkat på typ 3 dagar.

men kollar på tv just nu och äter lunch.


men hej då bloggen

P.S

  

 det här klippet från youtube är så sött




Av Amanda Lindmark - 2 januari 2011 19:57

hej bloggen

sory...........

att jag inte harskrivt i dag

men jag ska kolla på minuten nu på 1an kl.20.00

men hej då bloggen


  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards