Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Lindmark - 10 februari 2011 15:52

hejsan  

i denna vecka har jag haft ganska tråkigt

men imorgon ska min kompis Simone kanke sova över hos mig

i skolan håller jag på mig en roman som heter en öde ö

men kollar just nu på HANNAH MONTANA

    

Av Amanda Lindmark - 7 februari 2011 07:41

Italenska!

ciao blog, a presto skolan.vi dovrebbe avere una voce a scuola, FAT IRI .. CIAO


Svenska!

hej bloggen.ska snart till skolan.vi ska ha ett tal i skolan,FETT IRI..HEJ DÅ


  

Av Amanda Lindmark - 6 februari 2011 22:53

(FRANSKA)
bonjour whoops blog  
mon ami était ā la maison hoss moi la nuit derničre qu'elle dormait plus la nuit derničre a été amusante, mais ensuite
nous avons eu un grand temps mais soyez gentils TAKE OFF le laitier maintenant, mais peut revoir le type blog pas cesser d'écrire  
(SVENSKA)
hejsan hoppsan bloggen  
ok min kompis linnea sov över hoss mig och vi åkte till
farsta för hon ville byta sina skor
men hej då bloggen ska såva snart  

Av Amanda Lindmark - 6 februari 2011 16:04

hejsan hoppsan  

Linnea är här nu vi ska spela  Littel Big Planet snart

men ska typ äta nu men hej då.

    


Av Amanda Lindmark - 5 februari 2011 18:23

Men ska liksom slagga hemma hos www.linneafrolich.bloggplatsen.se

kanske om jag inte ska vara hemma med min mamma  men  var i fasta i dag linnea köpte ett par skor kommer bild(http://linneafrolich.bloggplatsen.se/2011/02/05/4537350-hemma-fran-farsta-d/#kommentarer)klicka klicka på länken om du vill se en bild på skorna.!

men hej då min mamma ska ha datan....  

Av Amanda Lindmark - 4 februari 2011 22:39


hejsan hoppsan bloggen.

vill ha en hund det ska vara   BOXER men får inte för min pappa och mamma.  

men kommer lite bilder på BOXRAR

        

http://www.intensedogs.se/index.php?page=boxer

men vill ha en boxer som ska heta ?vet ej än

men hej då bloggen!  




Av Amanda Lindmark - 4 februari 2011 16:00

hej bloggen  

kom just hem från skolan var liksom kvar i skolan i dag

för tt göra klart lite arbeten  

men min pappa ska ha datan så hej då bloggen

men i skolan  jobbar jag med Grekland så jag ska skriva om havssköldpadda.

  


Av Amanda Lindmark - 3 februari 2011 17:20

hej bloggen har varit i skolan hadde vikarie

men orkar inte skriva nånting men hej då  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards