Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Lindmark - 28 mars 2011 07:44

Hej

2 april(lördag)ska jag till kalhälloch kolla på hamster utställning med en kompis som heter marie..hon ska ställa ut sin hamster där   

fasst jag måste sova över hos hgenne kvällen  inan för vi kommer åka rätt så tidigt

hamster utställningen håller på i 10 timmar ungefär.

men ska gå till skolan nu hej då!!!!!!!!!!!!!!!

 

en bild på hennes ena hamster tror det är mandel    

och en söt liten bild på marie under typ 2008


Av Amanda Lindmark - 27 mars 2011 21:30

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahah
aahahah

fan vad roliga aso

hej då ska slagga nu(sova )

Av Amanda Lindmark - 27 mars 2011 16:27



KÄR!<3<3<3<3<3<3<          















































































































































































                    I MIN KANIN!:)

Av Amanda Lindmark - 27 mars 2011 16:07

hej i morse när jag vaknade så var jag snorig

men sen åkte jag till täby(karby gård)

och kollade på konst med min pappa och min faster var vakt där i dag

vi åt fika där

jag åt en giffel,äppelpaj och ett glas saft och pappa tog ett glas kaffe och kladdkaka.

    

men jag ska kolla på tv.......

 hej då  

Av Amanda Lindmark - 26 mars 2011 21:39

hej

men imorse åt jag våfflor,sen gick jag till rikardsvik och hälsade på alla hundar.jag tycker tarzan var typ sötast<3

jag beställde en toast och en socker dricka.

sen åkte jag och linnea iväg

  

när vi hade kommit hem så gick jag hem och åt

sen gick jag till linnea och färgade håret blont(och mamma kallar mig blondinbella)

blev lite fult men ska färga en gång till

men kollade på körslaget hemma hos linnea

 

vi åt fruktsallad med hasselnötter,marabou mjölkchocklad och vanilj visp.mmmmmmmmmmmmmums:)

var jätte gott:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

men ska typ tagga nu

ska dra upp på rummet och kolla på disney channel

och äta godis


    

men ska tagga nu

hej då:)


Av Amanda Lindmark - 26 mars 2011 21:35


KÄR!<3


























                                  min kanin<3

Av Amanda Lindmark - 24 mars 2011 07:50

men ska dra till skolan  nu hej då

kommer en bild på våran maskot

    fick en bild på mina skor


Av Amanda Lindmark - 23 mars 2011 07:52

hej ska gå til skolan nu men hej då

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards