Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Lindmark - 22 mars 2011 15:25

hej men nu blir det


 

Av Amanda Lindmark - 22 mars 2011 14:29

 

hej jag hade slöjd i skolan i dag

men vet inte vad jag ska göra i dag

men hej då


Av Amanda Lindmark - 21 mars 2011 12:04

 
Igår var jag oss Klas Aspnor och vi var ute i skogen och jag rammla ner från ett jätte stort berg säkert 10 meter högt och skada naken, huvudet och ryggen jag gjorde en bakot volt och slog i mig i isen och men det värsta var att det var ett stort träd på ...slutet och där så knäkte jag ryggen..... kunde inte andas el röra mig och klas försökte stoppa mig men han föll med och slog bara i huvudet och han fick åka på rumpan men jag fick rulla ner som en trasdocka och slog mig i berget flera gånger men jag mår bra nu jag har bara lite ont i ryggen !!! hehe skäner mig som en gammal tant !!!!! det kändes som om jag skulle dö på vägen ner !!! värsta skänslan någonsin... att inte kunna andas
Av: Elin
 
fett läskigt
men jag är hemma från skolan för jag är sjuk men ska tagga nu men hej
ska äta mat

Av Amanda Lindmark - 20 mars 2011 20:52

Kommer en skoj bild men kolade just på solsidan

och för en stund sen så gjorde jag klart läxor

men ska gå och lägga mig snart men hej då

här kommer bilden  

Av Amanda Lindmark - 20 mars 2011 17:21

här kommer lite bilder från stan med linnea<3

                     var lite många bilder men hej då

P.S.ska cykla

Av Amanda Lindmark - 20 mars 2011 10:43

hejsan

linnea sov över hoss mig i natt hade kul

men ska tagga nu vi ska till stan hej då

Av Amanda Lindmark - 19 mars 2011 20:57

här kommer några bilder på  min kompis fasters hundar

  linnea är med på vissa bilder XD   Söta lilla Vilja       Den sötaste Tarzan(Tazz)<3   han är så himla söt<3   jag vill ha honom:P

Maizan min lilla katt,som linnea gillar att gosa med

om ni undrar varför hon ha en brun fläck i ögat så är det att hon är blind på det ögat 

:(  


hej då<3

Av Amanda Lindmark - 19 mars 2011 19:56

hejsan

var i badhuset i dag med min kompis linnea och badade hadde fett kul XD

men här kommer en bild på henne

  

kolla vad söt

men hon ska sova hoss mig inatt hej då

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards