Cutierabbit

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Lindmark - 9 april 2011 17:42


 

Av Amanda Lindmark - 9 april 2011 13:07

hejsan hejsan bloggen

sitter hemma hoss linnea och lyssnar på


jätte bra

men hon chattar med anton (han är ganska söt tycker jag men hon tycker att han är jätte söt<3)

men ska typ logga in på facebook

men vet inte har inget att göra


men hej då

  

1: Tryck på kommentera

2: Och skriv ¨jag är med¨ och skriv vad bloggen heter.

3: Tryck på komentera när du är färdig.


Nästa lördag slutar ¨veckans blogg¨



Av Amanda Lindmark - 8 april 2011 19:26


 

Av Amanda Lindmark - 5 april 2011 11:07

HEJ VAR HOSS TANDLÄKAREN FÖR EN STUND SEN

  MEN SKA TILL SKOLAN OM EN TIMME<3

Av Amanda Lindmark - 4 april 2011 17:21

är just nu med simone <3

haej då

ska vara med linnea efter


vi ska se piranaha skräck film hoppas att den är bra <3  :P  XD

Av Amanda Lindmark - 3 april 2011 23:00

ska sova nu


hej då


älskar er alla mina läsare<3

Av Amanda Lindmark - 3 april 2011 20:58

HEJSAN :)


FREDAG: I fredags var jag hoss marie och de fick jäster.

så vi åt lasange och fruktsallad med vaniljglass. sen skörde vi burken hemma hos henne, vi hade jätte roligt.

sen la vi oss och sov.


LÖRDAG: I lördags vaknade vi halv 7. vi åt frukkost och vi åkte tåg till kalhäll(stavning) med hennes föreldrar.

vi var på hamster utställning i kalhäll(stavning)

dert var fult med hamstrar där och gerbiler de var jätte söta....och jag köpte en hamster som hette Lotus men jag ska döpa om henne till

1.Michie 2.Kex  3.Lotus

vad tycker ni(komentera)  

så här ser guldhamster tjejer ut   och här är min hamster kaller henne just nu för gosse eller kex. visst är hon söt


SÖNDAG:  Jag blev medlem http://www.ifokus.se/

och jag la in bilder på min hamster och kalle som ni redan vet vem det är

länkarna heter

http://hamster.ifokus.se/articles/4d947bddc5c6a775590003c4-pasktavling#discussions-1 bläddra längst ner på sidan och deet står att den som har lagt in bilden heter kaninamanda jag heter det

och den andra länken heter  http://kanin.ifokus.se/discussions/4d985f87c5c6a766430004fe-manadens-kanin-april#discussions-1

sen var jag med marie idag.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.

sen på kvällen var jag med linnea och gjorde läxan



men kollar just nu på tv oxh är jätte trött

gosse (hamster som jag kallar det)sover just nu och kalle är nog vaken.

hej då

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards