Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda Lindmark - 28 maj 2011 10:00

klassfesten var igår kväll och jag fick en puss av victor och max på kinden

och jag pussade andeas på kinden <33

men vi körde S K P D

rysska posten

men hej då bloggen

Av Amanda Lindmark - 27 maj 2011 18:00

hej bloggen ska dra till

skivr imorgon

Av Amanda Lindmark - 25 maj 2011 20:32

tryck på musiken
 

 I

V



hej då 

Av Amanda Lindmark - 25 maj 2011 15:09

(Franska)

Salut blog, nous étions dans l'école de la forêt aujourd'hui pour obtenir iformation sur la langue d'abris. J'ai choisi l'espagnol pendant trois mois auparavant et maintenant ma mère appel et disent que je devrais passer à Franska.Spanska semble tellement ennuyeux tellement envie de passer au français pour le français est la langue beaucoup plus agréable. <33, mais il a rencontré Linnea dans Skolan.Vi essayé les trois la langue
Français, allemand et espagnol

Étude de l'homme français en sixième alors

(Svenska)

Hej bloggen!Vi var i Skogåsskolan idag för att få iformation om språk kurerna. Jag valde Spanska för 3 månader sen och nu ska min mamma ringa och säga att jag ska byta till Franska.Spanska verkar så tråkigt så vill byta till Franska för Franska är mycket finare språk.<33 Men träffade Linnea i Skolan.Vi provade alla tre språk
Franska,Tyska och Spanska.
Menska plugga Franska i sexan då.




Av Amanda Lindmark - 25 maj 2011 14:52

Men igår gick jag 100 varv runt min gård  

var fett gobig liksom 100 VARV jajaja men om jag gjorde det så fick jag gå på bio i

HERON CITY

min bror och jag kollade på  Pirates of the caribbean i främmande farvatten<33   

var fett bra asso vill bara se den igen

vi åkte kvart över sex så var det 3D kl 19.00 så vi väntade till 20.00 när det inte var 3D.men den var ass bra.              

Den höl på  i 2 timar och 20 min

men det fick jag tåla för den var ass bra ju<33333333

men det var värt att gå 100 VARV runt gården  

Sen slutade filmen kl 22.30  och vi kom hem 23.00 typ

men när jag kom hem borstade jag tänderna och gick och la mig i sängen och kollade på tv och satrt vid datan en stund sen somnade jag  

Av Amanda Lindmark - 24 maj 2011 07:48

Hej bloggen  

idag ska vi kolla på håtunaleken och ha slöjd

men ska dra nu till skolan

hej då

Av Amanda Lindmark - 24 maj 2011 07:48

Hej bloggen  

idag ska vi kolla på håtunaleken och ha slöjd

men ska dra nu till skolan

hej då

Av Amanda Lindmark - 23 maj 2011 22:36

hej bloggen  

just nu kollar jag på BB och läser bloggar

fett synd att GURKIS åkte ut det är inte lika roligt att kolla på BB DÅ  

men nu på fredag är det klassfest (fett kul <3333)

och på torsdag ska vi ha orgentering på RUDAN  




men ska kolla nu hej då  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards