Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Lindmark - 30 juni 2011 23:38

     

Synd att du är så söt [Lyrics]


  Helin! <3

När jag grät, så torkade jag tårarna. När jag ramlade, så klev jag upp igen. När jag blev sviken, så gick jag vidare. När mitt liv rasade, byggde jag upp det igen.
Men om jag skulle förlora dig, då får tårarna rinna. Då kliver jag inte upp igen. Då går jag inte vidare. Då låter jag mitt liv förbli rasat. ♥



Du är värdens bästa syster 4-ever.♥

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.♥

Du finns i min själ och jag kommer alltid att älska dig.♥

Nu när du är i Turkiet så klarar jag mig nästan utan dig,

men saknar dig otroligt mycket!♥

Men de senaste åren när jag har varit med dig så var vi inte så bra väner men nu är vi bästa vänner och vi är som syskon.♥

Men jag vill att du kommer hem ifrån Turkiet.♥

Men kom Hem.♥

Helin bästa systern 4-ever.♥



 




Av Amanda Lindmark - 30 juni 2011 22:23

  jag i dag på badet <3

mina zebra skor   

  bikinin köpte jag igår  och jag lipar   ankor :)   kolla var många det var på stranden <3   min dricka <3   lilla jag <3   jag igår på dagen med linnea   dragskedjan har jag haft länge men diamanten tog jag igår(tog hål) <3

   Maizan som väntar på midsommarsillen :) :) :)   Kezo när han var ny duschad <3 :)

  min söta lilla kezo puss puss  

Av Amanda Lindmark - 30 juni 2011 00:35

batteriet är snart slut får skriva snabbt

var och badade hela dagen me linnea  hadde med mig pastasallad

och nu ska jag sova men hej då

P.S var i farsta med pappa lägger up bilder på vad jag köpte

puss hej

        får några bilder poå linnea

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2011 01:04


hej bloggen ska vara med linnea idag vi ska bada

men ska sova nu hej då <3333<3333<3333<3333<3333 :) :) :) :) :)

några bilder på kalle

marie med på bilden hej då

bajs bajs

    


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards