Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Lindmark - 6 juni 2011 12:21

vad jag åkte på grönan

INSANE

VILDA MUSEN

EXTREME

KÄTTINGFLYGAREN

http://www.gronalund.com/sv/Attraktioner/Alla-attraktioner/Kattingflygaren/

OCH SÅ VAR VI I

SPÖKHUSET

LUSTIGA HUSET


http://www.gronalund.com/sv/Attraktioner/Alla-attraktioner/Lustigahuset/






men hej då

ska äta lunch

<33333

Av Amanda Lindmark - 4 juni 2011 12:30

ÄR PÅ VÄG TILL GRÖNAN NU FETT KUL DET SKA BLI<3

Av Amanda Lindmark - 4 juni 2011 00:23

HEJ BLOGGEN

IMORGON SKA JAG DRA TILL GRÖNA LUND MED HELIN 

OCH HENNES BRORS FAMILJ

SKA BLI FETT KUL ASSO

MEN SKA SOVA NU HEJ DÅ

 

Av Amanda Lindmark - 1 juni 2011 22:53

Hej bloggen!

Har inte skrivit på länge men min bror tar STUDENTEN nästa Onsdag

Och jag slutar skolan efter lunch  yes :) 

     




hej då



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards