Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Lindmark - 31 juli 2011 14:55

HAR INTE LAGT UP SUPERPRINSEN PÅ LÄNGE SÅ NU FÅR NI 5 OCH 6 <3 :D




Av Amanda Lindmark - 31 juli 2011 11:32

igår var det första gången jag åkte katapulten eller hur det stavas

det var ass kul på grönan asså


första gången jag åkte jetline för att den var av stängd när jag var där med tove ena gången och andra med  helin

men den var ganska rolig

katapulten var typ roligast

men åkte insane,pop-expressen,extreme,jetline,bläckfisken och katapulten

men det var ass roligt

men min kamrea hade inge batterie så tog inte med mig den :(

men men vi kollade när

Eric Amarillo tränade inför SOMMARKRYSSET!


och när sanna nielsen tränade och en till gubbe :P



men men hej då bloggen

# 1

Av Amanda Lindmark - 30 juli 2011 13:00

jag tror att vi har kommit till grönan nu

men men jag hoppas att ni har det roligt för jag kommer att ha det

Av Amanda Lindmark - 30 juli 2011 10:23

snart drar jag till grönan

kolla tycker ni att spökhuset är roligt att gå i eller inte?

men men ska borsta tänderna sen gå

puss puss AMANDA <3


  fick en bild på mig och valparna ja kanske ska träffa de i morgon <3 :D


men hej då

.

Av Amanda Lindmark - 29 juli 2011 17:28


jag längtar till Grönan imorgon

ska åka med Linnea <---- klick på linnea för att komma till hennes blogg! <3

och hennes mamma och en av hennes syskon

ska bli så kul :D :)


Av Amanda Lindmark - 27 juli 2011 12:50

ska gå och äta plättar nu

puss hej /Amanda


   

Av Amanda Lindmark - 26 juli 2011 23:32

på vägen dit så gjorde jag 2 fanvideos en till www.sagahusberg.blogg.se

och en till www.fokis.se

sen träffade vi min morfar när vi var framme

sen kom de ut som ägde hundarna!

sen gick vi till deras baksida och då kom det valpar,stora hundar springade.

och en hund heter

LEA

        

Hon var som en studdsboll(stavning) hon hoppade och hoppade.

och valparnas mamma kom och hälsa och Blis  (vet inte hur man stavar hennes namn)    <- Blis & Riga ->    


Jag satte mig på gräsmattan och alla valparna sprang till mig

  Jag och en av valparna <3 :D

Sen fick vi äppelpaj och jag fick coca cola istället för att få kaffe! mums

Sen sov typ alla valparna en stund.

sen hälsade jag på katten  :D


Sen leckte jag lite med Lea  

Hon är jätte stark :P

Sen leckte jag med alla valparna

                 Seen skulle vi åka kl 18.00 så då satt jag och myste med valparna innan vi skulle åka <3


Men på vägen hem så åt vi på MAX!

 jag gjorde en video med valparna men det funkar inte <3 :P


Men det var jätte roligt

puss puss /Amanda <3


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards