Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2011 18:11

kommer bilder :D

 

 lägger in bilder när den är klar <3 :P


Av Amanda Lindmark - 24 juli 2011 15:34

kollar just nu på trean av piraets of carabien (stavning)



med min pappa

puss hej <3 :D

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2011 12:51

Anmäl · 11:53
Hej <3
vad är din adress för vi tänkte att vi kunde koma och kolla på valparna på tisdag?
Anmäl · 12:26
Sudade bort vad hennes adress var vill inte visa den! :P
Anmäl · 12:37
men kan vi komma få tisdag
Anmäl · 12:38
Ja jag har mejlat med din mamma=)
Anmäl · 12:38
okej
 
De här valparna ska vi kolla på :D
 
Sötis <33
 
 
Trötter? :D
 
 
Mamman heter Riga<3 :D
tass <3 :P
 Men ska åka nu
puss hej <3
 
Av Amanda Lindmark - 24 juli 2011 00:51

Hej kollade på Pirates of the caribbean 2





P.S.Kollade med min pappa :D <3

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2011 18:16

Var och bada med linnea idag!

Jag SKÄRDE mig i handen så jag blöder fett mycket

men ska hjälpa mamma med nånting nu

bye bye <3 :D

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2011 18:15

Mitt hjärta till Norge 

Jag blir självklart bestört och ledsen över att någonting så vidrigt kan ske i ett så fint och fredligt land – ett land som dessutom har varit mitt grannland under 12 års tid.
Det är alltid beklagligt när oskyldiga måste utsättas för vansinniga människors ondskefulla hat. Jag hoppas att det någon gång i framtiden kommer finnas en värld där sådana människor inte tillåts att existera!
Mina tankar går ut till det norska folket, mest av allt till alla skadade, chockade, och sörjande. Jag känner starkt för er och jag önskar er allt väl. ♥

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2011 00:20

 Hej Hej bloggen!

Kolla in på Sarah Tjulanders blogg för att bli veckans blogg.


http://sarahtjulander.myshowroom.se/gogogo/#comment


Klicka på länken för att komma till tävlingen! :D



sr


 

Av Amanda Lindmark - 22 juli 2011 21:17

En i min klass har hamster uppfödning

Kolla järna in där!


http://www.coconutshamstrar.n.nu/


Och just nu sitter jag och kollar på


pirates of the caribbean 1




den är as bra

rekomenderar den till mina läsare



men ska fortsäta kolla*

P.S kollar på filmen med min pappa

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards