Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Lindmark - 21 juli 2011 23:15

juste alla läsare i dag har jag namsdag

Johanna <3 :)


Av Amanda Lindmark - 20 juli 2011 22:13

hej hej ska tälta med linnea idag istället

fast på hennes tomt

men men ska gå hem till henne nu puss hej    


Av Amanda Lindmark - 20 juli 2011 15:33

Har gjort en fanbild till en tjej som heter Wilma.

Hennes blogg heter http://lovemymelody.blogg.se/ ! :D


 

Av Amanda Lindmark - 20 juli 2011 14:45

Ifall jag hade en iphone 4 så skulle


jag vilja ha det här skalen!



skulle bara vilja ha den för den ser så cool ut <33


 så fint skal <33 :D


 vill bara ha det :D


nice :D

iPhone 4 - Skal Super Mario Worldruligt skal :P


 Hello Kitty är så söt <333 :P

 choklad mmmm :D


 gillar ni sushi så borde ni ha det här skalet :P


 coca cola :D



Tiger :P <33



Men ska bada med Linnea (klicka på Linnea för att komma till hennes blogg :D ) när pappa kommer hem från  centrum så!

Vi tältade aldrig igår för det var fult med tvestjärtar i tältet så vi ska städa hela tältet och gå in i tältet kl åtta tyå så inte det kommer in några tvestjärtar.   Bläää  :P


    


Men men hej då ALLA mina läsare :D

Av Amanda Lindmark - 19 juli 2011 18:13

Hej hej bloggen <3 :D

var och bada med linnea och ikväll ska jag och linnea tälta <3 :P


men men hej då

 




P.S min mamma sa att hon skulle skilja sig med min pappa   hoppas att det inte händer!    

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2011 14:17

Pirates of the Caribbean skeppet besöker Stockholm

 


Imorgon fredag kan ni besöka skeppet vilket "Pirates of the Caribbean - Död mans kista" spelades in på.


Det mytomspunna fartyget HMS Bounty lägger nämligen till vid Skeppsbron i Stockholm. Den gamla tremastaren är känd från succéfilmerna ”Pirates of the Caribbean" och "Myteriet på Bounty”.


Var: Skeppsbron 107 i Stockholm
När: 15- 19 juli, kl 11-18
Pris guidad tur: 65 kronor för vuxna. 35 kronor för barn. Barn under fem år går in gratis.

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards