Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2011 14:00

  Rivit ut halva köket   Ledssen  :(   hahahahhaahahhah   vad hände?

    Jag och Mozart :D               Midsommar      kamar mig

Vilka blåaaa ögon jag har      Vad söt ja var <3 :P

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2011 13:52

Hiss

1.Ziperall :D

 


2. Jack Sparrow = Johnny Depp


Diss


1. Att man inte får som man vill och om man vill ha något så får man det inte! :P


2.Om man vill åka någonstans och behöver pengar och så får man inte det av sina föreldrar!

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2011 12:27

Hadde inge bild på båda så gjorde(stavning)en bild på www.pizap.com så nu kommer den :D  :P ^^ <3



 

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2011 12:05

Nu kommer ett till spännande avsnitt SUPERPRINSEN



Av Amanda Lindmark - 17 juli 2011 17:43

glöm inte att anmäla er snabbt nu

LYCKA TILL! Tävlingen avslutas den 17 juli. Kl 18.00

klicka här för att komma till tävlingen 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards