Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2011 21:05

    

Men ska fortsätta webba med honom nu hej då

Puss Puss <3

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2011 20:35

Hej webbar och chattar med Marcus  

.

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2011 15:24

 
^^^^^^^^^^

^^^^^^^^^^

Söndag 3 juli 09:26

Azzo ärligt har du problem elr gör du dej till ??

 

http://dt du deluc achi . dtschjuikpopliar



Svar:

Nej, jag har inte problem och jag gör mig inte till heller.


Så du som skrev frågan jag undrar om du kan skriva en komentar där det står..... Varför det värkar som att jag har problem!


P.S Jag svarade på frågan här också ville att den som skrev frågan skull se  det här " Så du som skrev frågan jag undrar om du kan skriva en komentar där det står..... Varför det värkar som att jag har problem!"

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2011 15:14

Jag sa at ja skulle lägga upp mer bilder ikväll

men datan är pajad så kan inte lägga upp de just

nu men lägger upp bilderna senare när pappa har köpt en ny sladd.

Men nu kommer Superprinsen Del 2


Av Amanda Lindmark - 4 juli 2011 14:34

Hej bloggen!

Kommer lite bilder vad jag köpte igår. <3

     70 Kr        5 Kr     3 Kr   20 Kr

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2011 23:00

Ska sova nu!


Lägger upp bilder vad jag köpte idag


och lite andra bilder.


PUSS PUSS

Av Amanda Lindmark - 2 juli 2011 16:07

Hej!

Här kommer bilder på blommor,katter och jordgubbar som jag tog igår med pappas Systemkamrea! <3


  Baksidan   Grannes blomma :P   :) :) :)   :P   Blomma

Moze :)  

  :)

  Rosa blomma <3   Mozart :) <3   Nån sklacks frukt pappa fick i

** årpresent 

3 omogna jordgubbar

  Orange blomma med sand i :)   Kisse   blommor   2 omogna 2mogna   Snigel   Det är pappa som har tagit det är fotot älskar det (Så vackert)<3



Kommer mer bilder ikväll

puss puss

p.s.ska äta <3 :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards