Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2011 07:25

snart drar jag till skolan :(

just nu så kollar jag på fåret shun på bk :D

och idag är det mörtviksmaran i skolan :P

men vad ska jag skriva om juste jag längtar tills på fredag då min ziperall


kolla vilket coolt mobil skal måste bara ha det <33 :)

man kan köpa ziperaller och den här mobil skalet på http://shop.ziperall.se/

Ziperall Smartphone Case


Passar utmärkt till kallprat, appförvaring, statusuppdatering, taggning och hålla älsklingen varm. Mått: 12,5 x 8cm exkl. huva

179:-














sen ska jag köpa en one piece :D

den kostar 1 400 kr men jag måste spara ett tag :) http://onepiece.com/shop/product/view:SP10007


den ser ut så här :) :)


    


puss puss mina älsklingar <33 :)

Av Amanda Lindmark - 30 augusti 2011 07:38

just nu kollar jag på dinosauriertåget på barnkanalen :D fett ruuligt :)

men snart ska jag gå till skolan :P idag har vi franska da det är så roligt <33 :)


här kommer dagens outfiten <33 :D (stavning)


 

liten fackad bild men hej då älsklingar <3<3 :)

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 22:58

äppelkakan <33 :D


       

mig i en ziperall från gina :)


    

bilder från stadium :D <33


            


en liten serie <3 :)

       

mitt fina öga <33 :)

 


linneas före och efter navelpercing <33 :)


före :D

 

efter :)  

men nu ska jag sova för jag ska ju upp kl 07.00 :'(

men men puss puss alla mina älsklingar :P

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 22:50

här kommer bilderna <33 :D


 

             


och på stadium så fanns värdens snyggaste väska :P <33

kommer bild  <33 :)


 

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 22:45

sorry sorry att jag inte har laggt upp superprinsen del 9-10 på bloggen på länge! :(


 del 9


 del 10


Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 22:23

                       


vilka av alla mina söta bloggläsare gillar kräftor????


hej då :*

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 22:03

what are my darlings doing now??? 

hejhej alla söta läsare <33 :) jag längtar tills min ziperall kommer och den kommer på fredag :D vet inte vad jag ska skriva men men puss puss my darlings :*


Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2011 18:17

   imorgon ska jag gå och prova på teater med helin :)

hoppas att det blir roligt <33


i skolan så var vi på sjöängen och hade frilufsdag ^^ det var ganska roligt men men

lägger upp videoinlägg som är ganska nya och vissa är gamla och så ska jag lägga in bilderna som linnea tog på mina skor med min pappas systemkamrea :P :P :P


men ska typ dra yt med linnea nu puss pus mina älsklingar :*


P.S jag har typ ett 10 cm sår på ryggraden :'(


puss hej då <33 :)



ni får en bild på Mozart jag inte har visat :D

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards