Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2011 14:35

jajaj linnea och jag var i handen idag och jag köpte ettpar skor på stadium för 

99 kr <33 :D men men lägger up bild på skorna och linnea köpte ett par convrse *


vi hade det roligt på kräftskivan det var ass gott :) lägger upp bilder :D


men men linnea har bytt tillbaka till www.linneafrolich.bloggplatsen.se/


puss puss mina älsklingar :*

 



Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2011 11:40

jjajj ikväll så kommer det några vänner till mamma och pappa vi ska ha kräftskiva

fett gott det ska bli asså :P men vad ska ni göra ikväll da??????

men men nu vet jag inte vad jag ska säga  juste jag ska typ vara med linnea idag tror jag men men hej då älsklingar :*)


             


puss puss på er <33 :D

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2011 00:02

jajaja idag har jag varit och badat med 3 kompisar

vi hade det roligt och tråkigt för jag ooch helin började typ bråka fasst det var ju inte alvarligt så nu är vi vänner igen men typ inte nästa vecka men efter då ska jag och helin åka till grönan med min pappa :D

jag åkte med Helin,Jennifer och Julia :P


      Helin <33 :D


      Julia <33 :)


   Jennifer <33 :S


jjajaaj men nu ska jag typ sova puss puss mina älsklingar <33 :D

Av Amanda Lindmark - 25 augusti 2011 17:27

hejsan jag har bara inte lust att blogga min älsklingar <33 :*)

men idag hade jag språk igen da och vi lärde oss

" Hej! Mitt namn är Amanda. Jag bor i ******

men nu ska jag följa med min mamma och pappa och handla <33 :P

har tråkigt så följer med och Helin orkar inte vara så

idag fick jag mina presenter för hon kunde inte komma :(

lägger in bilder på de sen :*

men ska åka nu puss puss älsklingar <33 :*)


  fin bild eller hur????? :P


Av Amanda Lindmark - 24 augusti 2011 07:37

nu ska jag gå till skolan hej då och efetr det ska jag bada med 2 tjejer som heter helin som ni redan vet vem det är och sen heter den andra tjejen emilia


det här är emilia hennes blogg heter http://mittnamnblevemilia.blogg.se/ fasst hon skriver inte så mycket på den <3

puss puss mina älsklingar

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2011 14:19

hejsan alla söötisar <33

just nu sitter helin hemma hoss mig och vi gör typ ingenting!!!! <3 :)

men vad gör ni da men men vi ska typ hitta på något da puss puss

och linnea slutar kl 16.00 då ska jag vara med henne


och kanske på  onsdag eller torsdag ska jag och helin åka till grönan :D

men men hej då mina älsklingar <33 :)

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2011 07:30

hejsan mina små älsklingar <33 just nu kollar jag på fårer shaun

men snart börjar skolan idag igen och jag har FRANSKA så jag kommer att träffa henne i centrum <33 :D

men skulle vilja länka linneas blogg <33 :)

www.linneafrolich.myshowroom.se


men ska borstatänderna och sen drar jag till skolan da

puss puss mina små älsklingar <3 :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards