Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2011 11:09

* Jag är 1,70 cm

* I hela mitt liv har jag velat haft en hund :P

* Jag har sålt min hamster :'(

* Jag får 300 kr varje månad <33 :D

* Jag älskar min pappa mer en min mamma <33

* Jag har beställt en Ziperall Bubblegum och den kommer den

   2 september               

* Jag kommer aldrig sälja min kanin och när han dör kommer jag inte vilja ha en ny kanin <33 :D

* Hela mitt namn är Amanda Idun Johanna Persson Lindmark

* Har två bästisar :)   


Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2011 16:48





Av Amanda Lindmark - 12 augusti 2011 11:55



En ung blondin från Stockholm var desperat och skulle dränka sig från Skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han skulle till Amerika och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen och smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne och sen älskade de passionerat till gryningen. Tre veckor senare upptäcktes hon av kaptenen.
— Vad gör du här?
— Jag får mat och resa till Amerika mot att en sjöman får knulla mig.
— Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan!


— Jag hörde att din granne är död?!
— Det stämmer.
— Men han var ju så ung. Hur gick det till?
— Förkylning.
— Han dog väl inte av en vanlig förkylning?
— Nja, han blev även överkörd av tåget, som plattade till bröstkorgen så tarmarna klämdes ut och spriddes över hela rälsen. Han dog nog ganska mycket av det också.


— Hur fick du den där medaljen?
— Jo, jag räddade faktiskt livet på hela regementet.
— Fantastiskt, hur klarade ni det?
— Jag sköt kocken.

Har tagit alla det här historierna från http://adaras.se/



Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2011 12:46

      Hejsan! <33 :)

Ja som det står i rubriken så skulle jag och linnea cykla men hon ska gå på kalas och äta tårta typ!! :(

Men ikväll så ska min papa och jag kanske äta på kinaresturang i farsta :P så jävla gott där asså :D

 

kamrean är me så ni vet   

så kommer kanske en bildbomb från farsta med pappa

fatta att skolan börjar snart liksom om 11 dagar

fett boooring   

asså vill bara att skolan ska börja brinna!!

vad tycker ni??? :O

juste jag va ju i farsta med helin för ett tag sen när jag sköpte den hära tröjan från BikBok

    

vad tycker ni om den??

jag tycker den är så mysig!

fasst det mysigaste plagget jag kommer ha är såklart min Ziperall!

 

men jag köpte en klocka också <33 :)

tyvär så hittade jag inte bilden på klockan :(

men jag hittade några bilder från i januari på mig

 

    

om ni vill att bilden ska bli störe så klicka på bilden :)

 

det kommer några bilder på vår film kväll igår <33

 

  tjockisar :P   FANTA :) <33   www.linneafrolich.bloggplatsen.se

 

men nu ska jag till centrum och handla lim till min mamma och en coca cola till min bror :D

men puss puss alla söötisar :) <33

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards