Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 30 september 2011 20:30

men ska spela lit på http://moviestarplanet.se/ :)

men hej då alla söta läsare :*

Av Amanda Lindmark - 30 september 2011 16:02

hejsan alla söta läsare jag vill ha frågestund men när jag har det så är det ingen som kommenterar så jag undrar vill ni ha frågestund??? :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

men nu sitter jag i vardagsrummet och ska spela gta och

 sen kanske the sims 3 :D men mina föreldrar är och handlar men när de kommer hem så blir det mat :P sen ska pappa och jag åka till Ö&B och köpa hårsnoddar och hairspray och mm :*

men ska spela nu puss puss alla söta läsare :3


Ö&B reklamen :) ahahhahahahah

 









Av Amanda Lindmark - 30 september 2011 07:47

längtar tills skolan för när dagen är slut så är det helg :)

men idag ska jag ha typ matte engelska :( fasst efter rasten så har vi slöjd :P

och efter slöjden så har vi draken tid....

sen luch och efter det så bli det faxuelt :)


men hej då alla söta läsare :*


 

Av Amanda Lindmark - 29 september 2011 18:34

hejsan nu sitter jag i vardagsrummet och ska spela the sims 3 (nörd)

har skapat min familj  fasst ***** och ****** som är mina bröder

skapade jag inte för jag ville bara ha min mamma,pappa och jag <3 :)

så men idag var jag i skolan sen hade vi språkval (franska :P )

mina franska glosor va:

1: Un chien = En hund

2: Un chat = En katt

3: Un lapin = En kanin

4: Un hamster = En hamster

5: Un rat = En råtta

6: Un poisson = En fisk

7: Un cocohon d´inde = Ett marsvin

8: Une souris = En mus

9: Une tortue = En skölpadda

10: Un Oiseau = En fågel


de var de glosorna vi hade och jag hoppas att jag klarade alla :D

men nu ska jag spela sims 3 så vi syns alla sötisar :*



 ökenräven :)



http://wilmaskansvik.blogg.se/



Av Amanda Lindmark - 28 september 2011 20:14

hejsan nu ska jag ta en macka och lägga mig i sängen

kolla på simpson typ :) men hej då alla söta läsare :*

p.s idag ¨hade jag studiedag och

har jag bara spelat the sims 3 och gta :)

men sen efter kl 6 så sålde jag lite jultidningar :P










http://andreabadendyck.blogg.no/





FB

Av Amanda Lindmark - 28 september 2011 19:18

17 händelser har jag på facebook :)

Av Amanda Lindmark - 27 september 2011 19:33

hej har värdens bästa pappa

bruka inte få min månadpeng för tidigt men fick det idag :)

så köpe the sims 3 till ps3 :D

men ska spela nu puss puss alla söta läsare :*



.

Av Amanda Lindmark - 27 september 2011 17:41

next -> farsta :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards