Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

tja tja sorry för att jag inte har skrivit något på länge :P

Av Amanda Lindmark - 19 september 2011 22:09

svar på kommentar:
 
Marie

Marie

Lördag 17 sept 19:04

Amanda.. ett tips:
Skriv längre texter, t.ex; Vad ni bråkade om, Vad du gjort idag, Dagens skratt, något. Hejdå


svar: okej,ska försöka att skriva mer på bloggen men ibland så bara orkar jag inte :P

-------------------------------------

-------------------------------------------------

-----------------------------

------------------------------------------------------------

---------------------------

p.s vi slutade 15.00 så var hemma typ halv fyra :/


jajj men idag så var jag i skolan :( vi hade simprov och jag tror att jag klarade mig :) och sen när vi kom tillbaka så hade vi gympa.......

när jag kom hem så satte jag på tv och kollade på diseny channel :D

sen hämtade jag datan och satt vid den en stund :P

efter en stund skulle jag äta korv och makaroner sen satte jag mig vid datan typ igen :)

----------------------------

sen åkte vi till centrum och handlade mat

sen när jag kom hem så ringde linnea och undrade om vi skulle göra något

så jag gick hem till henne och vi spelade the sims 3 :) fett nice ju :D

jag har gjort min familj och sen har jag gjort mig och linnea + killar till oss :*

men typ kl  9.00 så gick jag hem och duschade och satte mig i min ziperall och satte på datan och kollade lite bloggar och var inne på FB.....

------------------------------------------

men juste kollade ju på svenska hollywoodfruar med min mamma men sen började jag blogga på det här inlägget :)

så är typ färdig med det här inlägget nu :3

p.s ska sova snart är fett trött asså   har hålt igång hela dagen :(

jajjaajaj men puss puss alla mina älsklingar :*


här får ni några bilder:

 
  söta lilla kalle kanin :* bilden togs någon gång i helgen :) tror jag   den här tog jag alldeles nyss :D   this to <33 :)   bild från i lördags kväll när linnea sov över hoss mig :3  

vi spelade monopol och alfapet :) ajajaj men ska sova nu hej då.....


 
 
Marie

Marie

20 september 2011 16:11

Applåder1

http://www.coconutshamstrar.n.nu

Amanda Lindmark

20 september 2011 20:01

tack tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards