Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 27 september 2011 15:05

jajaja nu sitter jag och spelar gta :P

men snart ska jag på teater :D

men men nu måste jag spela för att helin kommet typ att ringa mig snart

så jag hinner spela lite :3

men hej då alla söta läsare :*




Av Amanda Lindmark - 26 september 2011 17:24

hejsan vill köpa the sims 3 till ps3 :)

ska fråga om jag får pengar och åka till farsta och kolla om det finns där ^^

men idag var det bara en vanlig skoldag men hej då alla söta läsare :*




asså vill ha en hund :P men får inte en bara för att vi har katter :'(



Av Amanda Lindmark - 25 september 2011 18:32

just nu så sitter jag i köket och bloggar :)

idag var jag på grönan da jag åkte insane,twister,jetline,kvasten,blå tåget,

vilda musen och upskutet :3 p.s gick in i lustiga huset :)

ass kul hade jag min pappa bara satt och kollade när jag åkte allat :P

fasst jag knäckte min nacke :'( har fett ont men nu ska jag gör läxan :(

sen kollar jag på film ;) tror att den hete POPSTJÄRNA ^^

men puss puss alla söta läsare :D


dagens drog :P





gud så söt :3 vill ha en egen panda här hemma ^^

de är så jävla gulliga :*




Av Amanda Lindmark - 25 september 2011 13:09

hejsan alla söta läsare :)

nu ska jag till grönan och ha skoj :P

men helin kunde inte så ska åka med min pappa bara :(

men hej då alla söta läsare :*


Av Amanda Lindmark - 24 september 2011 19:32

hejsan bloggläsare :3

nu kollar jag på simpson och bloggar :)

men jag ville sova över hoss linnea men måste vara hemma......

men var med linnea idag vi åkte till centrum sen tänkte vi åka till farsta men pallade inte :D

vi spelade the sims 3 :P

-------------

----------------------

-----------------------------------

---------------------------------------------

hej då alla söta läsare :3


Av Amanda Lindmark - 24 september 2011 11:39

älskar värkligen den här bloggen och hon är sjukt fin :*


http://stephanieskyttner.myshowroom.se/



Av Amanda Lindmark - 24 september 2011 11:31

hejsan alla söta har precis ätit lunch ska ut med linnea :)

har inte varit med henne på länge :3

jajaja men jag vet inte vad vi ska göra men hej då alla söta :*


Dagens sötnos :*

kattunge typ 8 veckor :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards