Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 23 september 2011 22:41

hejsan söta läsare :*

när jag kom hem från skolan tog jag pengarna och kläderna och gick hem till helin för vi 2 skulle åka dit och simma då :3 men när vi var där så åt vi mat och sen bytte vi om :P vi simmade och lekte

kl 18.00 så gick helin från simhallen för att hon ville inte bda läbgre så jag

simmade totalt 22 varv = 1 varv är 50 m <3

----------------------

-----------------------------------

---------------

------------------------------


men nu ksa jag typ sova för är skit trött :/

puss puss mina älsklingar :*


Av Amanda Lindmark - 23 september 2011 07:46

Ingen bild

Gammelfaster

Torsdag 22 sept 22:00

Hej, det var kul, när ska vi börja öva litet på franskan? Annars har jag ju övat mig på amerikansk engelska i några dagar, kom hem i morse från New York. Där var det fashion week.
PoK










Amanda
Fredag 23 sept 07:45
jag kan komma hem till dig nästa helg om det går för dig ???? :) hoppas att det var roligt där.. :3 men okej


hej då mina söta läsare :* ska gå till skolan nu :)

P.S jag kanske inte hinner blogga efeter skolan för ska och bada på derekten men puss puss :3


Av Amanda Lindmark - 22 september 2011 10:15

hej bloggen nu sitter jag på franska och skriver glosorna :)


1.Ca va? Hur står det till?

2.Salut Hej

3.Au Revoir/Ciao. Hej då

4.Bonne nuit. God natt

5.Je m´ appelle Amanda. Jag heter Amanda

6.Tu t´ appelle comment? Vad heter du?

7.Bonsoir God kväll


+ 2 jag inte kan :(

Av Amanda Lindmark - 22 september 2011 07:39

dagens outfit är :


  tröja: fick i julklapp

  byxor: cubus


  ------------------------

  -------------------------- 

  --------------


jajaajaj men hej då mina söta läsare :*

Av Amanda Lindmark - 21 september 2011 16:58

fan också :P

helin fick inte åka för att det regnar

så jag kanske åker och badar med min pappa :)

men puss puss älsklingar :*

?

Av Amanda Lindmark - 21 september 2011 15:13

Av Amanda Lindmark - 21 september 2011 15:03

   helin fick typ inte åka till grönan för att det regnade :(

så kommer typ inte åka da :'(

jajaj men ska kolla på tv nu

puss puss alla söta läsare :*


Av Amanda Lindmark - 21 september 2011 07:47

hej hej nu ska jag bara borsta tänderna sen blir det skola

och efter skolan så blir det GRÖNAN :)

men puss puss mina söta läsare <3 :*


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards