Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 16 september 2011 07:52

min brorsa är så jävla taskig

bara för att han ska köpa en bil i småland så min pappa kan inte åka till grönan med mig och helin för annars om han kunde så hade vi åkt....   :(

Av Amanda Lindmark - 13 september 2011 18:01

Dagens humör: Glad 
Dagens mående: Bra :)

Dagens borde: Klippa lugg tycker jag ;)

Dagens frisyr: Upsatt
Dagens smink: Mascara   

Dagens klädsel: Svart/blommiga tights och ett vitt linne+halsband <33

Dagens planer: Skolan   
Dagens materiella vill ha: Iphone 4   
Dagens fundering: ?????  
Dagens beroende: ??????

Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens längtan: Grönan :)
Dagens superlängtan: Sommarlovet :)

Dagens tidning: Läser inte tidning.......

Av Amanda Lindmark - 13 september 2011 07:42

hejsan söta läsare :*

jag har på mig ett par svart/blommiga byxor och en vitt linne :)

jajaj men ska borsta tänderna nu och sen gå till skolan :(

hej då alla söta läsare :*


P.S Efter skolan ska jag ta kompis foto med Helin :D


 

Av Amanda Lindmark - 11 september 2011 22:52

nu ska ja sova men i veckan ska jag ladda up bilder från vandringen och skriva lite också men nu ska jag sova

picture this




gud vad snygg han är :*


Av Amanda Lindmark - 11 september 2011 22:43

lilla söta foki :*

www.fokiwa.se :)



P.S.jag vill ha den här :* den kostar 1449 kr :( det är för dyrt för en klänning :/


här är länken http://www.fokiwa.se/fokiwabrand/flower-boom-poow :D



Av Amanda Lindmark - 11 september 2011 22:23

hej alla amndas läsare linnea hära :P (www.linneafrolich.bloggplatsen.se) hade tänkt och blogga eftersom amanda aldrig gör de såå aa :P jaha idah har jah inte gjort något specielt bara tt jah har varit på en visning för ska flytta snart såå haa :P men jaha nu sitter jah och syssnar på musik lite blanda musik inte bara de gamla vanliga...elr jo men asså ni fattar, elr??? :PPP ahahhahah nää  men ska typ göra te och bara mysa ikväll/natt så kanske vi hörs imorogn erl på min blogg om ni läser dne härs vi men kankse bara på amanda :) men beybey


     hahahhahahaha   min navelpiercing :PP

 

as gammal bild

så lite blandat på mig


Av Amanda Lindmark - 11 september 2011 13:12

11/9 - 2001

Nu har det gått exakt 10 år sen fyra plan blev kapade och två av dom krachade in i world trade center, ett i varje torn, i NewYork. Det tredje planet åkte rakt ner på en åker och ingen överlevde. & det fjärde krachade in i USAs försvarshögkvarter Pentagon. Runt 3000 människor miste deras liv inklusive de 19 kaparna.

Alltså tänk att man går i ett gäng på ett plan och vet att man ska dö, hemskt! Stackars människorna som skulle åka någonstans.. men terroristerna är sjuka i huvudet. Dom ville ju dö... alltså det var menat från första början att dom skulle åka in i world trade center. Och det som krachade på åkern var menat att det skulle åka in i det "vita huset".
Jag har tagit den här texten från www.sagahusberg.blogg.se
 
men hej då alla söta :*
 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards