Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 10 september 2011 12:44

hejsan alla söta bloggläsare jag han inte blogga igår för jag åkte och badade efter vandringen med helin och sen kollade jag och linnea på film <33 :)

lägger upp några bilder på filippa och marie :D


_________________

______________________

___________________________

men  vi gick till ågesta jag gick med maie och filippa :P

sen var vi framme vid ett ställe där vi tog en paus

jag och marie satt och pratade

sen tog vi våra ryggsäckar och förtsatte att gå :)

sen när vi var framme åt vi mat och helin,tove och jag var hela dagen

sen gick vi hem och då såg vi en vårtbitare.........



fortsätning följer för jag ska till farsta nu puss puss alla sötisar :*

  

                             filippa                                     marie

Av Amanda Lindmark - 8 september 2011 21:11

jajaja som det står ii rubriken så ska jag kolla på


Hur många lingn finns det i värden????    


ganska många säger att den är bra får väll se????


hej då alla sötisar :*

Av Amanda Lindmark - 8 september 2011 15:12

såå sööta kolla på alla bilder <33 :*

 awww vad gullig <33 :*


nemen gud vill ha en sån här på min födelsedag <33 :)

naaaw vad sööt <33 :*


men hej då alla mina sötta läsare :* puss puss


.

Av Amanda Lindmark - 8 september 2011 15:08

klar :)

Av Amanda Lindmark - 8 september 2011 14:30

fåret shun :) ruuuligt ju men ska snart ringa min pappa och fråga om vi kan åka till grönan nästa vecka för jag vill ju åka med helin ju <33 :*

___________

________________

_____________________

__________________________


men idag var jag i skolan och imorgon har vi vandrig booring :/

men vad har ni gjort idag da???? :D

men men vill typ byta header som linnea gjorde tyckte den inte var så jätte fin :P

jajaj men skriver snart igen :)


hej då alla söötisar :*


 

Av Amanda Lindmark - 7 september 2011 20:36

just nu kollar jag på RANGO! den var ganska ruulig :)

jajaj men ska fortsätta att kolla på filmen

puss puss alla söööta <33 :*




Av Amanda Lindmark - 7 september 2011 18:40

just nu sitter jag i soffan och bloggar :D

för tjejen i min klass klagar 24/7 så nu gör jag ett inlägg :P

jajaj men idag har jag varit i skolan och vi hade elevens val

jag har syslöjd och jag håller på med en amigurumi fett söta asså <33 :*

ser ut så hära

- >  




jajaajj men när jag kom hem så åkte jag till skokanonen för att sköpa skosnören till mina skor som ser ut så hära


->  


inte så jätte fina men ett fint märke (  Björn Borg  )


men men nu ska jag äta mina nudlar :) :D :P ^^ :*

ajajaj men puss puss mina älsklingar <33 :*



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards