Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 6 september 2011 22:10

hejsan  hejsan nu ska jag kolla på

Hotell Gyllene Knorren Filmen :D

hoppas att den är ruulig :) men skriver (kanske) ett inlägg efter filmen :P

jajaja men hej då alla sötisar <3 :*


 

Av Amanda Lindmark - 6 september 2011 19:20

Kommentar till yes........
 
 

Gammelfaster

Tisdag 6 sept 16:40

du borde sluta o blogga tjejeen ;) Och du, ta inte kort på dig själv med din zipperall.






SVAR: linnea hära....hej amandas gammelfaster "host"....du tror amanda är helt störd elr? amandas gamelfaster skriver före första inte tjejen och hon vet inte äns va ";)" är för något hon är typ 60+ och då vet man inte något av alla data gubbar....och hon skulle inte säga att hon skulle sluta blogga heller för hon är lixom en i hennes släkt och hon har en egen fucking vilja!!!!

MEN TACK FÖ KOMMENTAREN GULLUNGE ;)

Av Amanda Lindmark - 6 september 2011 19:14

tycer ni att jag bloggar för lite???? för en imin klass klagar hela tiden på att jag  nästan aldrig bloggar och det gör mig så iriterad(stavning)  :P jajaj men nu bloggar jag lite snabbt hära !!!! för att linnea kommer hit och vi ska kolla på film.....

vet inte vilken film det blir :/ jajajja men idag så var jag i skolan :(

men jag hade ju FRANSKA :) fasst franska läraren är sjuk och då fick vi spela bingo :D jajajajaaj linnea kommer väll snart <33 www.linneafrolich.bloggplatsen.se

men juste jag har ju börgat på TEATER fett ruuligt ju :D

det kostade 1000 kr för en termin......

men men hej då alla sötisar <3 :*


 


P.S
Kommentar till yes........
 
 

Gammelfaster


du borde sluta o blogga tjejeen ;)   

(Och du, ta inte kort på dig själv med din zipperall.)





 ni ser det där jag har satt in i (  ) det undrar jag bara över vadå???? får jag inte ta kort på mig självi min ziperall eller .......   :P

Av Amanda Lindmark - 6 september 2011 19:09

tjena tjena nu är de linnea hära från bloggen www.linneafrolich.bloggplatsen.se som bloggar på amandas blögg :P


jaha ni kanske undara vrf jah bloggar...jo för jah har gjort två headrare t henne så läggar ut dom här först sen får hon väjla och sen lägger jah in:PP men ska tagga t henne nu så byebey :*


  första :P

andra -:PP

Av Amanda Lindmark - 4 september 2011 15:24

men header är bara tillfälig om jag orkar så ändrar jag den ikväll

och om jag inte gör det så byts headern ut i veckan det är ijallafall(stavning) säkert <33 :)

men ska gå ut med linnea en stund puss puss alla söta :*

älskar värkligen den här bilden <33 :D     bild från i juli <33  :)


Av Amanda Lindmark - 4 september 2011 14:57

just nu så håller jag på med en ny header och fixar lite annt på bloggen

men vi hörs sen älsklingar :*

P.S jag smsar med linnea <33 :)

juste linnea la in den här på min logg på facebook




&lrm;11 år tillsammans nu syster<33!!




jag skrev då :     älskar dig syster ♥♥ :)     


men hej då


Av Amanda Lindmark - 4 september 2011 14:55

Ingen bild

Olga.

Söndag 4 sept 14:17

Hej! Jag heter Olga och är 23 år, jag jobbar på en ungdomsmottagning. Jag har en blogg som handlar om puberteten, men även annat.
Jag rekomenderar den för dig. http://pubertetenochmer.bloggplatsen.se/
Där kan du fråga om allt! Vi svarar på alla frågor. Kom ihåg det finns inga dumma frågor!


Jätte fin blogg föresten!


Mvh Olga. :)

Av Amanda Lindmark - 4 september 2011 13:37


Svara på kommentaren


 

Gammelfaster

Lördag 3 sept 17:08


Du ser jättefin ut i din ziperall och skön verkar den också! På mittersta bilden syns verkligen dina vackra ögon! PoK


IP: 217.210.255.123




 


 

Amanda Drottning

Söndag 4 sept 13:32


Tack Tack för det där med ögonen :) Jaaa den är jätte skön att ha på sig :D


                                                  
                                               Spara svaret


 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards