Cutierabbit

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Lindmark - 3 september 2011 10:07

yes som det står i rukriken jag har hittat min mobil

är så himla glad nu min mobil ser ut så här för jag har ju gjort en grej på den <3 :)

   

men jag är jätte förkyld så jag kommer nog inte att vara med linnea idag som vi hade planerat :'(  så nu sitter jag i min ziperall <333 :)

      inte så fina bilder KANKSE men men hej då alla mina älsklingar <33 :D

Av Amanda Lindmark - 2 september 2011 15:45

jag är så ***** arg att min mobil är borta så nu har jag min pappas gamla mobil

fasst han kanske har haft den i 4 månader :)

lägger up bilder på min ziperall lite senare ikväll och på mina skor

och när min pappa kom hem så fick jag ett spel....


så ska spela det nu typ men hej då alla söta läsare <3 :)


P.S ska försöka blogga lite mera :D

Av Amanda Lindmark - 1 september 2011 19:56

tja tja bloggen :) det var senast igår morse jag skrev har inte haft tid att skriva men nu ska jag skriva lite :D jajaj men igår så hade vi mörtviksmaran i skolan....

och efter skolan så pkte jag till huddinge och badade med Jennifer och Simone <3

men vi var där hela eftermiddagen(stavning) men men och när jag kom hem så visade min mamma mig en vinterjacka och ett par skor!!!! men sen sa hon kolla i påsen som låg på bordet och i påsen låg min ZIPERALL och jag hoppade av lycka för jag var så glad att den kommit <33333333 :D

så just nu sitter jag i den så ass skön :)

men tror jag ska ringa en person som heter linnea och träffa hennes nya kanin :*

men och idag har jag barat slapat :O men hej då mina älsklingar <33 :P

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards