Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2011 20:31

hejsan asså jag orkar värkligen inte blogga

men jajajaja nu har jag höstlov    men i veckan ska jag nog åka till min faster   

jajaj men nu ska jag spela   hej då alla söta läsare   

p.s.jag kollar just nu på idol 2011 med min mamma   







Av Amanda Lindmark - 28 oktober 2011 20:31

hejsan asså jag orkar värkligen inte blogga

men jajajaja nu har jag höstlov    men i veckan ska jag nog åka till min faster   

jajaj men nu ska jag spela   hej då alla söta läsare   

p.s.jag kollar just nu på idol 2011 med min mamma   







Av Amanda Lindmark - 26 oktober 2011 16:42

hej idag är det min namsdag ;)  men snart ska jag åka till farsta <3

hej då alla söta läsare :*

 


Av Amanda Lindmark - 24 oktober 2011 19:16

på gympan gjorde jag illa mitt ben så kan knappt gå :(

men nu ska jag göra lite läxa ;) <3 puss puss mina söta läsare :*

orkar inte blogga så mycket :P


 

Av Amanda Lindmark - 23 oktober 2011 20:47

nu ska jag tända ljus och kolla på tv :D



p.s lägger in bild på min jacka sen :P

Av Amanda Lindmark - 23 oktober 2011 10:57





de är så söta <3 :*

Av Amanda Lindmark - 21 oktober 2011 16:38

jjajaaja nu drar jag till min faster fasst först ska jag köpa min jacka :)

men ska paka nu hej då :D


  p.s kommer inte blogga dära tror jag <3

Av Amanda Lindmark - 20 oktober 2011 19:39

just nu sitter jag och spelar ;) men idag hade jag teater i huddinge :)

det är roligt


EVEREST U SHORT JKT F11 BLACK


VISST ÄR DEN FIN :) DEN KOSTAR BARA 499 KR ISTÄLLET FÖR 999 KR

men nu ska jag plugga till glosona :/

p.s idag hade jag franska prov och jag tror att jag kommer få göra om det :'(  men hej då alla söta läsare :*









( lite sepe blev det på låten,den går jätte snabbt!!!! )




(har tråk asså) :PPP


hej då ska plugga nu :/







Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards