Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda Lindmark - 18 oktober 2011 17:50

    

Bonjour blog! :) Aujourd'hui j'étais ā l'école nous avons eu la langue <3 (Franįais) Puis, aprčs l'école, j'ai vérifié sur le Disney Channel et ensuite j'ai eu drame avec Helin. Je vais commencer ā Huddinge Gymnase tater pour tt nous sommes trop peu hara ******.
Mais le vent souffle et il pleuvait ā l'extérieur, il ne faut pas sortir. Mais Linnea viendra chez moi, męme si je ne sais pas quoi faire ...... Mais revoir tous les chéris mon doux: *


______________________________________________________________

______________________________________________________________


Hejsan bloggen ! ;) Idag var jag i skolan vi hade språkval <3 (Franska) Sen efter skolan kollade jag på Disney channel och sen hade jag teater med Helin. Jag ska börja i Huddingegymnasium på tater för tt vi är för några hära i ******.
Men det blåser och regnar ute , så vill inte gå ut. Men Linnea ska komma hem till mig fast  jag vet inte vad vi ska göra...... Men hej då alla mina söta älsklingar :*






Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2011 22:22

hejsan det var länge sedan ;)

men ja har baa inte orka blogga igen just nu :(

men kommer typ inte blogga på 1 vecka eller nåt................

men nu  ska jag spela men,hej då alla sötnosar :*

 

Av Amanda Lindmark - 9 oktober 2011 14:18

hejsan nu ska jag bara säga att jag inte kommer blogga nästa vecka :(

för har inte tid och orkar inte :P

men igår sov jennifer över hoss mig och jag sov över henne i fredags :3

------------------

-------------------------------

--------------------------

--------

------------------------------------------------

----------------------------------------


här om dagen så  var jag i farsta och köpte en halsduk från gina :D

den är så himla skön

men nu ska jag spela ett spel på datan men puss puss alla söta läsare :*




 :)  

halsduken är från gina :)     lilla söta kalle

Av Amanda Lindmark - 6 oktober 2011 07:49

nu ska jag gå till skolan :)

idag ha jag prov på franskan <3

jaajaj men nu ska jag gå

puss puss alla söta läsare :*


  nu har jag blogg pause

Av Amanda Lindmark - 3 oktober 2011 07:53

just nu kollar jag på barnkanalen :)

men nu ska jag borsta tänderna och kamma mig sen skolan

puss puss :*


  ni får en bild på marie och filippa <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards