Cutierabbit

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Lindmark - 30 november 2011 15:20

hejsan bloggen! just nu sitter jag med helin <33 vi ska skapa en ny blogg för att hon tog bort den :'( jajaj men hej då bloggen :* vill ha ----->  

Av Amanda Lindmark - 29 november 2011 12:28

 

asså kan inte fatta att jag hade 227 läsare i september :)) så glas asså och jag älskar er <33

Av Amanda Lindmark - 28 november 2011 15:08

nu sitter jag i vardagrummet och kollar på tv!! men nu ska jag spela lite kolla in på min andra blogg med helin -----> www.namnetblevfackat.bloggplatsen.se/ men hej då alla söta :*


   vill  ha den <333

Av Amanda Lindmark - 27 november 2011 20:57

min pappa på headern <3

Av Amanda Lindmark - 27 november 2011 20:08

just nu sitter jag i vardagsrummet och har as tråkigt -.- men vad gör ni da?? öresten å är jag väligt ledsen att jag inte har skrivit :P men imorgon är det måndag och då ska vi ta spruta mot något+så ska vi ha dansupvisning....

ja men i lördags var jag i heron city och kollade breaking dawn del 1 <33 den var så ***** bra :D jag höll på att dö när jag såg jacob gråta :( han är så ***** söööt <333 ( döör! )

 

jajaj men nu ska jag ta en macka och göra typ en ny header.. fasst ska få låna min brors photoshop för att göra en ny header gör typ den nån gång i veckan tror jag :) men aja hej då :*


min önskelista ------->

     Dvärg spets <33

Av Amanda Lindmark - 17 november 2011 20:52

  ( roligast ju XD )

         



Av Amanda Lindmark - 14 november 2011 21:30

ajjaaj men nu har jag typ spelat i 3 tim så ska kolla på disney nu XD



 <33333

Av Amanda Lindmark - 14 november 2011 17:42

just nu sitter jag i biblan och spelar ^_^ jajaj men min pappa ska hyra ( HARRY POTTER) XD men nu ska jag spela och om en stund ska jag gå hem med min pappa :P skriver mer när jag kommer hem :D hej då alla söta läsare :*


  älsklingen <333

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards