Cutierabbit

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Lindmark - 22 december 2011 21:32

Hejsan skulle bara skriva att nu ska jag kolla på bilar 2 hoppas att den är bra :)))Puss puss och god natt alla söta//Amanda :*

Av Amanda Lindmark - 19 december 2011 07:38

Allt står i rubriken :P Men skriver nog efter skolan <33 Fatta att det är bara 6 dagar kvar ill jul :D//Amanda :*

Av Amanda Lindmark - 18 december 2011 22:56

Heej nu ska jag sova :) Men idag var jag i farsta med Linnea <33 www.linneafrolich.bloggplatsen.se/  Men jag köpte några julklappar till :) Bye bye //Amanda :* P.s I lördags var jag i IKEA ;) Köpte ett gose djur där(hahahh)


 

Av Amanda Lindmark - 17 december 2011 13:30



bye bye alla söta // Manda :*


Av Amanda Lindmark - 17 december 2011 13:24

Heeej alla söta läsare :) Kollade nyss på julkalendern avsnitt 17 ;) Men vad gör ni da??Ska snart gå up till mitt umoch sova fö att jag gick up kl 8.00 ungefär för vi skulle åka till ikea ;P Men jag köpte lite redskap man har i köket till min älsta bror som har flyttat hemifrån :D Jag köpte också ett gose djur till mig själv (elefant) as sööt <33 Men bye bye alla söta läsarre //Amanda :*


  Var jag sööt när jag var mindre?? <333 :))

Av Amanda Lindmark - 16 december 2011 15:57

Dena gjorde jag på picnik :3


 

Av Amanda Lindmark - 16 december 2011 15:53

Heej!!Men snart kommer Linnea hit :) Vi ska typ kolla på film eller nått ;)
Men vad gör ni da?? :3 Men vet inte vad jag ska skriva.... Jo jag kan skriva om dagen ^_^ Ja men imorse skrev jag ett inlägg sen gick jag till skolan. Då hade vi matte och lite engelska ;/ Men efter hade vi syslöjd och då gjorde jag en jul-duk!!Men efte det hade vi DRAKEN (egen tid, får göra vad man vill :? ) Sen åt vi mat och sen rast... Va med Jennifer och Helin på rasten sen hade vi FAXUELT!! Men det var min dag :P // Amanda :*


     

Av Amanda Lindmark - 14 december 2011 15:17

men idag var jag i skolan ;P vi hade typ musik först sen jobbade vi med Asien. sen var det RAST :D sen hade i elevens val :P gjorde 2 tomtar,en hade luva en annan en röd hatt :S  (hahaahahah) men efter elevens val läste vår fröken en bok högt för oss och så tände vi ljus :3 sen var det mat och sen RAST :D sen var det matte :D  (älskar matte nu _ hatade det förut) men sen hade vi NO BOORING :/ sen gick jag hem ;) nu sitter jag och pratar med Marie via skype ^_^ bye bye //Amanda :*  



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards