Cutierabbit

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Lindmark - 4 december 2011 13:37

just nu spela jag som vanligt men ska snart göra eengelska läxan klar :P men vad gör ni da?? ;) men pusss puss alla söta :*





så sööt <333



Av Amanda Lindmark - 3 december 2011 13:28

så jävla glad för min brorsa hjälpte mig att göra en header igår!! <333 hiss/diss?? :) blev jätte nöjd :P jajaj men nu sitter jag oh spelar ett spel :D men just nu sitter jag coh lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 :)


jajaj men ska spela nu puss puss :*

Av Amanda Lindmark - 1 december 2011 14:53

har köpt en julklapp till henne <33 hoppas hon bli glad sen ska jag köpa en till sak till henne :) / Amanda :*



Av Amanda Lindmark - 1 december 2011 07:37

hej hej!!! snart ska jag till skolan men aja nu ska jag gå och borsta tänderna <33/Amanda :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards