Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda Lindmark - 15 januari 2012 20:15

Juni:                                          20 st :))

Juli:                                                                                                                                                       Råkade göra fel men et är typ 70 bilder från juli :)


agusti:                                                                                                                              

Av Amanda Lindmark - 15 januari 2012 20:01

Just nu kollar jag på ¨En julsaga¨ och äter chips och driker sprite :)))  Fasst jag är ganska mätt för idag är det min mammas födelsedag och vi hade massor av bakelser och 2 tårtor och smörgåstårta( lägger in bilder sen kanske ) (idag råkade jag ta sönder min pappas systemkamera :(( :(( :OO :OO Men bye bye //Amanda :*


Av Amanda Lindmark - 15 januari 2012 11:49

Är man bäst eller?? Kolla jag la min pappas system kamera på ett litet nord sen kommer min katt och gör så att bordet välter… Dådunsar min pappas kamera ner för trappan så objetivet gick sönder fasst jag vet inte om kameran gick sönder ): :O byebye //Amanda :* P.s Idag fyller min mamma år :)))Grattis 

Av Amanda Lindmark - 13 januari 2012 13:01

Hära kommer bilderna från maj :)) Hoppas att ni gilar de ;))


                

 Det var bara 8 tycken bilder :(( Bye bye lingon paj <33

Av Amanda Lindmark - 12 januari 2012 20:42

Hejsan idag var jag i skolan men typ kl 11.16 :P Börja jag frysa as mycket :(( ¨Så jag har ont i halsen,mina ögon rinner och ont i huvudet :'(( Men ska sova nu bye bye //Amanda :*


Av Amanda Lindmark - 11 januari 2012 21:31

klicka på de om de ska vara störe <33


              Det va bara 7 bilder :(

Av Amanda Lindmark - 10 januari 2012 18:00

Om ni vill att de ska  vara större klick på de då ;)) Men här kommer bilderna <33


                                                                                    Hade 45 bilder från mars tog bort en för den var så ***** ful :)



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards