Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Lindmark - 21 februari 2012 15:08

Hejsan just nu spelar jag http://www.transformice.com/ med jennifer <33 Men skriver nog ikväll :DD

Hej då alla söta <33

 

Av Amanda Lindmark - 21 februari 2012 14:41

Kommentar till Svar på kommentar ;))
 
Ingen bild

EllaA

Måndag 20 feb 21:04

Hej, du blir alltiid såå fiiin på diiina bilder! <3 vad gör du? Vad använder du för smink o.s.v? :) <33 kraam








                     Svar : Tack <33 Jag gör inget speciellt me mitt utsende på bilderna

                     det enda kan vara att jag har mascara :)) Kram Amanda <33

Av Amanda Lindmark - 20 februari 2012 20:50

AnnaJ

AnnaJ

Måndag 20 feb 03:07

Det är en väldigt tjusig sida denna här! Har varit och besökt ett par gånger. Har precis satt igång en egen blogg :)

 

http://annaaaaajoh774.wordpress.com


Svar: Tack att du gillade min blogg <33 Du har också fin blogg :))




Men bajs bajs bloggar kanske imorgon ska stänga av datan nu ;DD

Av Amanda Lindmark - 14 februari 2012 18:17

Hoppas att ni har haft en bra gad och har firat den ni älskar :))

 

Av Amanda Lindmark - 12 februari 2012 13:41

Hej hej vad gör ni da??Just nu sitter jag och äter lunch!! Lite sent ;) Men efter det ska jag göra läxan :(( BOORING!

Men ijallafall så i fredags sov simone över hoss min vi va vakna till kl 4 och spelade ps3 :D NÖRDAR!!!! Jajaaj men skriver kanske inte varje dag men ska hålla bloggandet uppe <33 :) Bye bye alla söta <33 :3


 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards