Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 21:10

Varför körde blondinen runt och runt i samma kvarter?
- Hennes blinkers hade fastnat.


Varför öppnade blondinen mjölkpaketet i matäffären?

- För det står " öppna här ".


Varför dansade blondinen vid ett stopp-ljus?
- För att hon trodde det var ett diskotek.


Brunetten körde i 160 på motorvägen och frågade sin blondinkompis:
- Kan du kolla om polisen är efter oss?
Blondinen tittade bakåt och sa:
- Jo, det verkar så
- Ojsan Är blåljusen på?
Blondinen tittade bakåt än en gång och svarade:
- Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej.


Vad kallar man en blondin som är oskuld?
- Nyfödd


Vad gjorde blondinen när hon hörde att 90% av alla olyckor inträffar i hemmet?
- Flyttade.


En blondin kommer hem och berättar för sin mamma att hon är gravid.
- Hur kunde detta hända? svarade mamman strängt.
- Det var ett skolprojekt om livets mirakel, svarade blondinen.
Mamma:
- VEM är pappan?
Blondinen:
- Vet inte, det var ett grupparbete...


Hur gör du om du vill underhålla en blondin i 24 timmar?
- Du tar ett vanligt A4 papper och skriver "vänd" på båda sidorna.



Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
- Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.


En blondin var på ett museum och kollade på tavlor.
Blondinen:
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla.
Gästen:
- Ursäkta, men det är en spegel.


En blondin gick in i en tygaffär och säger till expediten:
- Jag skulle vilja ha gardiner till min dator.
Expediten svarar:
- Men datorer behöver väl inga gardiner?
Blondinen svarar:
- Men halllåå?!?! Jag har ju Windows?


Det var en blondin som kom hem till sin man och sa:
- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet.
Mannen:
- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor.
Blondinen: Jaha...
Nästa dag sa blodinen:
- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen.
Mannen:
- Men han ville ju se dina trosor igen.
Blondinen:
- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!


En blondin går in i en elektronikaffär och säger till expediten:
-Jag vill ha den där TVn! och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blondiner, sa expediten.
Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin! Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa:
- Jag vill ha den där TVn!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expediten igen.
Blondinen gick ledsen där ifrån och tänkte, nä, jag färgar håret blått!
Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
- Jag vill ha den där TVn!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner!
- Hur fan vet du att jag är blondin, sa blondinen.
Expediten svarade:
- Det där är ingen TV, det där är en mikrovågsugn...





Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 20:44

Har den hära orange tröjan <33 ;))    

Jag och min söta katt :))              

Vissa bilder är fula och vissa är fina <33 ;)) //Amanda :3

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 20:35

 

 

 Hoppas att ni tycker de är bra


Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 20:27

         


Idag när pappa kom hem så sa han att vi skull åka och köpa converse till mig <33 :)) men det fanns inte lila så köpte ett par vita  ;) Men just nu lyssnar jag på massa nya låtar från Sean Banan :)) Men skriver nog imorgon // Amanda

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 15:13

 

Kolla mina ögon :))

Av Amanda Lindmark - 23 mars 2012 14:10

Första lektionen hade vi engelska sen efter det så jobbade vi med matte och 20 min innan rasten så läste vi

Så några andra och jag körde princess på taket :DD Sen efter raten hade vi faxuellt





3 bra låtar från Melodifestivalen 2012

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards