Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Lindmark - 22 mars 2012 21:01

Idag var jag i skolan. Sen när jag kom hem gjorde jag läxan. 2 englska,2 svenska och en matte ;)) Men om en stund ska jag plugga på glosorna <33 Sen tog jag en cykeltur på typ 10 minuter!! Sen har jag typ bara kollat på tv (disney channel :) ) Juste jag har godis förbud om jag klarar det så får jag vilka converse jag vill , vill ha lila <33 ;))) Jajja men igår var jag i huddinge med min pappa och badade :DD Det var as kul <33 :))) Men ska kolla lite andra bloggar sen stänger jag av datan nog :333 Men va gör ni da?? //Amanda ;))


 Jag och min katt Kezo <33


Av Amanda Lindmark - 17 mars 2012 11:10

 
Ingen bild

Sandra

Fredag 16 mars 21:29

Fett söt du är på dina bilder! <333 Tro det elr ej, men du är min förebild!

Svar: Tack så mycket <33 P.S jag undrar   har du en blogg??

Av Amanda Lindmark - 16 mars 2012 21:14

Idag var jag i huddinge och badadde med Helin :)) Vi hade jätte kul ;)) Men vad gö ni da?? :D

Jag ska sätta mig vid köksbordet och  klippa och klistra en stund :PPP (Afrika) Jajjajaj men ska stänga av datan !! Hej Då// Amanda <33

           

Av Amanda Lindmark - 14 mars 2012 19:06

  Jag och Helin åkte till haninge centrum och kollade i affärerna ;)) Jag köpte ett skal till min iphone <33 (Bilder kommer en) Men helin köpte också ett skal (bild kommer) Och hon köpte en topp (rosa o bild kommer)

Sen fick vi en påse av 3 den innehöll 6 buljong biff, godis, sport dryck, ballong, sånt där halsband man sätter nycklarna på och en gratis dag på ett gym ;DD Men ska kanske åka och bada med Helin på fredag också :3 Var och badade i onsdag <33 Men ska sitta vid datan å kommer nog att blogga lite senare ;)) Bye bye Amanda :)) <33

      Helins mobil skal 30 kr på H-MFick i påsen :)

    Söta Helin <33  Helin :)) 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards