Cutierabbit

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Lindmark - 5 april 2012 20:28

Glad Påsk <33



p.s. låt mig leva mitt liv som jag vill (den här meningenn skriver jag til den som skrev det sepiga kommentaren

Av Amanda Lindmark - 4 april 2012 18:03

hoppas att ni gillar den <33 Men just nu sitter jag i hans lägenhet och lyssnar på "part of me" av katy perry <33



      Hej då alla söta // Amadna :))

Av Amanda Lindmark - 4 april 2012 15:04

Just nu sitter jag i skolan och jobbar med Australien, men ska fortsätta att jobba nu bye bye :))) Skriver senare ;)) Amanda    

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards