Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Lindmark - 14 maj 2012 21:40

Nu har jag startat en blogg på www.wordpress.com/ så jag kan blogga via mobilen <33 Den heter http://cutierabbit.wordpress.com/ :)) Så kommer ha en bloggpause på den hära bloggen!! Tills bloggplatsen har skaffat en app som dom sa för ungefär 2 månader sen :PP Men bye bey Amanda <33


P.S kommer updatera bättre på den andra bloggen :DD

20120513-125114.jpg


Av Amanda Lindmark - 10 maj 2012 15:58

Jävligt bra lått asso <33 //Amanda :))

Av Amanda Lindmark - 10 maj 2012 15:56

Vill ha en fransk bulldog :)) Så jävla sööt <33 Finns på blocket ;)) //Amanda <33

Fransk bulldoggFransk bulldogg

Av Amanda Lindmark - 10 maj 2012 14:58

Hejsan! Idag vaknade jag kl 7.00 sen satte jag på mig mina kläder <33 (får bild sen) Men jag åt 2 rostade mackor (korv)och ett glas saft ;))Sen kollade jag på till kl 7.45 :)) Sen gick jag till skolan <33 Första lektionen var NP i EN (skriva.) Vi sskulle skriva vad vi tror kommer hända om 100 år :DD Jag skrev på slutet " Det kommer inte finnas några kändisar. Justin Bieber blir dödad av tusentals tjejer år 2013 den 10 Maj. Mohhahahah hatar Justin Bieber :PP och There will be no celebrities. Justin Bieber is killed by thousands of girls in 2013 May 10 Mohhahahah hate Justin Bieber : PP ". Men efter det hade jag franska ;) Där skulle vi skriva en text om oss själva :33 Han typ en halv sida :)) Sen hade jag glos förhör på "Veckodagarna", "Månaderna" och en anann sak ;)) Sen efter franskan delade vår fröken ut våran lapp om utvecklingsamatal <33 Jag har den 28 maj tror jag i alla fall ;)) Men sen fick vi våra prov NP i EN som vi gjorde i tisdags ;DD Hade 68/87 p ( tror det var 87 ) :PP Men sen hade vi gjort ett handboksprov i matte igår det fick jag 22/37 p Godkänt var: 30 hahah fail <33 Sen på rasten sat jag och Helin på en bänk och prata ;)) Sen slår Linnea mig då slår jag tillbaka :C  (hahahahhaahah) Sen efter rasten hade vi idrott! På idrotten hade vi orgentering och forboll :DD

Sen kom jag hem och hjälpte min mamma med en sak ;)) Sen satte jag mig vid datan :)) Datanörd!!!! //Amanda :))

Dagens outfit:    Tröja: Gina 80 kr (Finns nu) Byxor: Cubus 100 kr (Finns inte)

Dagens makeup:   

Inget smink eller annat :)) //Amanda <33

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2012 21:56

Kommentar till Hitta felet!
 
  

elin.

Onsdag 9 maj 19:40

Du har ett hål i örat! :))

  
 
Svar: Grattis <33 Du vann. Du har vunnit en länkning ;))
 
Kolla in jejens blogg ;)) http://flicknamnet.blogg.se/ 

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2012 19:22

bilderna ifrån måndags den 7 maj 2012 med Marie :))

                      //AManda <33

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2012 19:13

  Den som skriver en kommentar fört får en länkning, ifall ni har en blogg <33 //Amanda :))

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards