Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

MIn dag!

Av Amanda Lindmark - 8 maj 2012 16:31

Jag vaknade ungefär kvart över sju (börjar kl 8.00 ). Sen kl 7.45 kom Helin och Linnea hem till mig eftersom vi skulle gå till skolan med varandra ;)) Sen kl 8.00 har vi NP i EN(läsförståelse) i ungefär 70 min :)) Sen gick vi till skogåsskolan där vi har sråkval :D Jag har franska :P På franskan var vi bara 5 elever :DD (hhaaha va lite) För vreten hade typ också NP. Så på Torsdag har jag förhör på veckodagarna,månaderna och typ "gattis på födelsedagen! När föddes du?" och några till. Men efter språkvalet gick vi tillbaka till våran skola! Där pratade våran fröken om vad NP i EN skulle vara efter rasten ;D Sen efter hon hade pratat klart så hade vi bild <33 På bilden ritade jag Musse Pigg! (Bild kommer sen.) På lunchen åt vi fiskpinnar och potatis :3 På långrasten var jag,Helin,Linnea,Tove,Jennifer och Julia <<33 Vi satt typ bara och prata ;)) Sen när det ringde in så hade vi ett till NP i EN (hörförståelse.) ;)) Båda proven var inte så svåra :))Efter provet var slut, så var kl 13.38 då fick vi sluta. Fasst i vanliga fall slutar vi kl 13.50 på Tisdagar <33 Sen stannade jag kvar och jobbade med min Musse Pigg bild som jag började på bilden :3

Jag blev klar med den och allt ;)) Ska plasta in den lite senare ;)) När jag kom hem satte jag mig vid datan kom typ hem kl 16.00 :)) Sen lite senare åt vi middag :D Vi åt gulachsoppa (stavningg) och pannkakor :PP Men det hära var min dag :))//Amanda :))   

Tycker ni att den blev fin?? <33 Men bye bye babes <33 :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards