Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2012 15:31

Hej hade bara lust att blogga och säga att jag ska åka och campa med husvagn i en vecka med mamma o pappa <3



Av Amanda Lindmark - 20 juli 2012 22:49

Hade bara lust att blogga lite ;) Men här får ni en bild på mig <3 Idag träffade jag Helin som jag inte har varrit med på 6 veckor :D


       Duktiga pappan har gjort ett fint fint armband till dottern <33 Amanda :)



Av Amanda Lindmark - 14 juli 2012 10:07

Igår var jag med Marie :) Vi fotade varandra :D Här fr ni några foton :) Fasst bara på mig <3 P.S Jag gör inlägg här ibland, bara för de som fortfarande läer här ska få se några inlägg ibland ;)



Image


Image


Image


Image



Image



Image



Image


Image


Så här ser min FB ut nu :) <3

Image


Image






Image

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2012 23:34

Idag var jag i Haninge Centrum :)

Var på Fish spa och jag var as rädd först, trodde att det skulle göra as ont ;)

Men jag rekomenderar att ni provar <3

Man kan säga att Fish spaet var en present från pappa ;) Eftersom jag fyllde år igår <3 ;)

Men här får ni en liten video som jag har gjort ;) Amanda <3

P.S Bilderna är tagna av mig :)



 

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2012 23:29

Upplev den här på soleasylum – ”fotsulans fristad”.


Fiskpedikyr har varit populärt i flera hundra år och nu finns möjligheten äntligen i Haninge! En unik behandling som är bra för både kropp och själ. Kom och doppa ner era fötter hos de exotiska Garra Rufa fiskarna så tar de hand om er. De nibblar glatt på era fötter och när ni tar upp dem igen är de lena och sköna. Upplev känslan av att ha fötterna i ”bubbelvatten” och njut av avkopplingen och micromassagen.

 Ta en paus från stressen och unna dig lite unik vardagslyx!


fiskpedikyr - haninge


fiskpedikyr - haninge salongengarra rufa fotvård soleasylum fiskpedikyr


http://www.soleasylum.se/

Av Amanda Lindmark - 7 juli 2012 23:43

Mums as gott :)

Av Amanda Lindmark - 5 juli 2012 21:44

Hej! Kolla det är ju så att jag har ju en iphone 3 gs. Så jag ville förstås blogga via mobilen!! Bloggplatsen sa ju att de skulle skaffa en appen för typ 2 månader sedan. Så jag orkade inte vänta på appen så slutade blogga på den hära bloggen ett tag :) Och började på cutierabbit.wordpress.com .. Men nu är appen klar för android men inte för app-store!! Men kommer tydlingen ut om någon dag :D Men tror att jag kommer börja blogga på den hära igen <3 Eftersom det var den första bloggen jag hade :) Men väntar tills appen kommer till iphone :3 Amanda ;D P.S Bilderna är från igår!! När pappa och jag var på bio :) Vi såg Ice Age 4 Jorden skakar loss. Rekommenderar <3 ***** Stjärnor

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards