Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2012 16:44

Hejsan!! Snart blir det mat. Fan vad gott det ska bli är as hungrig :) Men vad glr ni da?? Just nu kollar jag på "på kroken" på disney channel. Men jag bloggar lite senare ikväll :D //Amanda ?
Bilden: Är löshår jag köpte igår på glitter för 22 kr/st

Av Amanda Lindmark - 31 augusti 2012 08:52

Av Amanda Lindmark - 30 augusti 2012 22:07

Idag började vi 8.10 och slutade 13.10 (tror jag.) Första lektionen var SO sen hade vi rast i 40 minuter NO/BIOLOGI  as kul lektion :D Men efter det var det lunch :D Mums!! Sen hade vi BILD. As kul!! Men nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på "We are never getting back togheter." Av Taylor Swift :)



Gud jag älskar värkligen er <3


Idag har jag haft en så länge 17 läsare :)


 


..................................................

...........................................


Saker jag måste värkligen fixa på bloggen i helgen :O


1. Blogga om dagen hos min moster den 1 september.

2. Göra ett videoinlägg där jag svarar på frågorna till frågestunden!! (Ett måste enligt mig)

3. Visa några bilder från skansen i sommras :)

4. Visa några blandade bilder från sommarn 2012.

5. Göra ett länkbyte!!

6. Fixa menyerna också på bloggen.

7. Ta lite outfits bilder <3

8. Fixa lite videos att lägga ut.


Men det var allt, men god natt alla söta //Amanda <3


 


Bild från skansen 2012 :) 


Av Amanda Lindmark - 30 augusti 2012 15:26

Efter maten ska jag åka till farsta :) (fasst idag ska jag åk buss :D) Idag blir det nått gott till middag :) Lägger up bilder i helgen vad jag köpte igår och idag :) Love ya <3



Av Amanda Lindmark - 30 augusti 2012 11:48

Nu har vi rast till 12.10, sen har vi bild :) Jag och Helin sitter och säge alla namn på de som går förbi :) Men ska sluta nu bye :) LOVE YA <3


Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2012 22:32

Cyklade till Farsta centrum! Det tog 20 min dit och hem :) Sammanlagt 40 min <3 Gud vad skönr det vara att cykla mycket :3 men. Nu ska jag sova, god natt alla söta <3

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2012 22:27

Massa bilder från idag :)

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2012 20:20

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards