Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Min dag

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2012 19:34

Idag vakande jag halv 7 och somnade om till kl 7 :/ Sen åt jag frukost och sen kom Linnea och mötte mig. Vi cyklade till centrum där mötte vi Helin. Sen gick vi vidare till skolan. Första lektionen var SVENSKA. Sen efter svenskan hade vi mentorstid :D Sen hade vi 2 timmars rast då gick jag hem och åt nudlar och ägg :D Kollade på film också, fast han bara se halva. Men sen när jag kom tillbaka hade vi TRÅK MATTE!!!! USCH HATAR MATTE....... Sen efter matten hade vi SO i 1 timme 20 min men vi fick gå ut snabbt och sträcka oss :) Men sen hade vi ENGELSKA ! Jag,Helin,Marcus och en annan kille satt och as garva typ halva lektionen och fröken bara flytta fram :/ Efter engelskan slutade vi, då var kl 15.50 :D


När jag kom hem åkte jag hem till min kompis och kollade på hennes kaninungar <3 De var så söta :) Ska köpa en tror jag och jag ska döpa den till snöboll :P Men bye bye //Amand :3

 
 
Ingen bild

elin knas

28 augusti 2012 20:11

Och sen åkte du hem till din bror åt Lassange som hans söta tjej gjort och sen va du snäll och åkte och handla åt henne:)

Amanda Lindmark

29 augusti 2012 16:24

japp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards