Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2012 16:26

Nu kolla på spy kids 3 :) Jag äter nudlar och kyckling till middag :P //Amanda  ;)


 

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2012 23:57

Skriver imorgon :3 Vi börjar kl 08.00 och har rast kl 10.00 till 12.00 as könt <3 Jag och helin ska hem och baka plättar (jag) och Helin dka äta Sushi :) //Amanda

P.S Bilderna är från idag :) Love you all <3

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2012 19:34

Idag vakande jag halv 7 och somnade om till kl 7 :/ Sen åt jag frukost och sen kom Linnea och mötte mig. Vi cyklade till centrum där mötte vi Helin. Sen gick vi vidare till skolan. Första lektionen var SVENSKA. Sen efter svenskan hade vi mentorstid :D Sen hade vi 2 timmars rast då gick jag hem och åt nudlar och ägg :D Kollade på film också, fast han bara se halva. Men sen när jag kom tillbaka hade vi TRÅK MATTE!!!! USCH HATAR MATTE....... Sen efter matten hade vi SO i 1 timme 20 min men vi fick gå ut snabbt och sträcka oss :) Men sen hade vi ENGELSKA ! Jag,Helin,Marcus och en annan kille satt och as garva typ halva lektionen och fröken bara flytta fram :/ Efter engelskan slutade vi, då var kl 15.50 :D


När jag kom hem åkte jag hem till min kompis och kollade på hennes kaninungar <3 De var så söta :) Ska köpa en tror jag och jag ska döpa den till snöboll :P Men bye bye //Amand :3

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2012 18:42

ska kanske köoa av min kompis för 200 kr ;D Älskar den!!

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2012 10:54

skriver när jag kommer hem kl 16.00 idag :) Ska kolla på tv och intsagram <3 //Amanda

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2012 23:42

Här får ni bilder ftån skolan idag :D men god natt alla söta <3

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2012 23:41

Var i farsta idag med psppa, var där och fixade en till nyckel till cykeln :) Sen köpte jag ett nytt pennskrin för 19 kr och en block/häfte för 39 kr på gallerix :D Är as nöjd med det   ? Sen när jag kom hem så gick jag hrm till brorsan och hängde lite och prsta ed elin :)

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2012 16:28
















http://www.swefilmer.com/spy-kids-2001/spy-kids-2001-video_f247770d9.html


Bästa filmerna när man var liten <3 //Amanda :P

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards